Avatar billede icodk Nybegynder
21. marts 2002 - 21:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal have lavet en intro..

Hejsa, vi har lige oprettet en klan hjemmeside, www.friserverplads.dk/hop, og den skal have en intro, selve introen må du egentlig selvom hvordan den skal være, bare den er fed!!! helst med en sort baggrund... og så eller nogle tekster som der flyver ind.. osv.. hilsen ICODK ellers så bare spørg eller kom med forslag :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
21. marts 2002 - 21:11 #1
Jeg ved ikke hvordan andre folks holdning er til dette, men jeg synes måske selv du skulle prøve, istedet for bare at tro du kan få det hele lavet.

En flashintro koster normalt rigtige penge...

(ved at razor vil give mig ret :o))
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
21. marts 2002 - 21:16 #2
Er helt enig med "jonas-", du kan spørge folk om helt konkrete spørgsmål, men du kan ikke bede dem om at lave en hel intro til dig...!
Avatar billede icodk Nybegynder
21. marts 2002 - 21:20 #3
oki, jeg prøver sku selv... :(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. marts 2002 - 07:31 #4
Umidelbart kan jeg forælle at der for fremtiden vil ske et holdningskifte på eksperten. Det vil ikke længere blive en mulighed at få "hele" systemer/løsninger for point - Den slags vil blive lagt over på www.sharksforum.com

/Nikolaj