Avatar billede bruno25 Nybegynder
21. marts 2002 - 13:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Musen's Smartflyt virker ikke mere...

Jeg har lige installeret Win98 SE og har installeret de nyeste musedrivere til min trådløse Logitech mus (MouseWare v9.42.1) og har sat mærke i "smartflyt" og det virkede også de første 1½-2 dage, men så holdt den op - så nu skal jeg ind og fjerne mærket i "smartflyt" og trykke på anvend og så sætte mærke i igen og trykke på anvend og så virker det indtil jeg genstarter eller slukker for pc'en og tænder næste gang.
Hvad kan der være galt og hvad kan man evt. gøre ved det for det er noget træls, at skulle gøre det hver gang man starter pc'en.
Avatar billede johs_j Novice
21. marts 2002 - 14:33 #1
Jeg har prøvet det samme, og mit råd er at installere det software som var med musen. Det har jeg gjort og det fungerer som det skal. Det er ikke altid at en opgradering er et plus.
Avatar billede bruno25 Nybegynder
23. marts 2002 - 00:27 #2
Jeg fandt lige mine gamle disketter frem (ver.8.2) og prøver dem lige weekenden over og hvis det stadig virker får du dine point.
Avatar billede bruno25 Nybegynder
23. marts 2002 - 03:40 #3
Jeg har haft genstartet flere gange og hver gang skal jeg ind og fjerne mærket i "smartflyt" og sætte det til igen for at det virker.
Så det var altså ikke det der var problemet...
Avatar billede bruno25 Nybegynder
31. marts 2002 - 19:14 #4
Der er åbentbart ingen der kan forklare hvorfor jeg har det problem så nu lukker jeg spørgsmålet og tager pointene selv, da intet har hjulpet.
Jeg installer muligvis WinXP på et tidspunkt og så må jeg se om der også er problemer der og så muligvis stille spørgsmålet igen...