Avatar billede neo25 Nybegynder
08. juni 2000 - 14:22 Der er 8 kommentarer

Søger...........................................................................

Jeg søger nogle der vil være med til at lave den bedste hjemmeside, der nogensinde er lavet. Alt'så, bedste grahpx, layout O:S:V...

evt. også starte et computer CreW!!!
Avatar billede andersravn Nybegynder
08. juni 2000 - 16:19 #1
im in - ravn@ceweb.dk
Avatar billede prodic Mester
08. juni 2000 - 16:39 #2
tror sku Eksperten's brugere får lidt svært ved at følge med verdens eliten. No Offence. Held og lykke.
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
08. juni 2000 - 21:38 #3
snakker du om HTML ellerlorte dreamweaver
citat af "prodic":No Offence:-(
men hvis du snakker om HTML så skriv igen
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
09. juni 2000 - 23:17 #4
Tænk at en kommentar som: "lorte dreamweaver" kommer fra manden bag http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=18872

Du kan sgu ikke engang lave frames uden at få hjælp til det *lol*
Avatar billede morgel Nybegynder
13. oktober 2000 - 02:32 #5
Før end man \"laver\" verdens bedste hjemmeside, så var det jo nok en ide om man lagde ud med indholdet af siden, - hvad omhandler siden ???
En hjemmeside med verdens bedste grafik og layout, gør vel ikke partout siden til verdens bedste hjemmeside... - eller gør den ?
Avatar billede staz Nybegynder
24. januar 2001 - 18:44 #6
Måske, men.... Hvad skal den handle om. Hvis det er frimærker eller strikning har det ingen interesse. OVERHOVEDET

---- Staz ----
Avatar billede prodic Mester
24. januar 2001 - 20:02 #7
manner jeg havde helt glemt der her spørgsmål.
Avatar billede htx98i17 Professor
17. juni 2001 - 17:13 #8
loool, jaaahh, mig vil være med til at lave den bedste hjemmeside der nogensinde er lavet :-)