Avatar billede acra.dk Nybegynder
19. marts 2002 - 20:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Directory funktioner, mv.

Hej eksperter

Jeg søger hjælp omk. directory funktionerne og fil funktionerne i PHP.

Jeg skal bruge dem til at lave en "manager" sådan at en bruger kan få vist sin viruelle harddisk via en filmanager i browseren.

Håber at nogle af jer sidder inde med nogle artikler, el. evt. sources, til nogle systemer, sådan at jeg kan kigge lidt efter.

På forhånd tak :-)

--
Ronni Egeriis
Avatar billede killifish Nybegynder
20. marts 2002 - 00:37 #1
Jeg har en lille hyggesag på små 400 linjer der kan det mest basale. Jeg vil gerne maile den til dig, men jeg er bange for at kommentarerne er lidt sparsomme :o)
Avatar billede acra.dk Nybegynder
20. marts 2002 - 12:08 #2
Hej :-)

Du må meget gerne maile den til mig på ronni@acra.dk

Det er ligemeget med kommentarer, jeg kan godt finde ud af hvad det gør, problemet er bare hvordan jeg skal sætte det sammen.

Men hvis du gider at maile den siger jeg mange tak :-)

--
Ronni Egeriis
Avatar billede sukos Juniormester
20. marts 2002 - 12:29 #3
http://www.devshed.com/Server_Side/PHP/Stream/Stream2/page1.html
Gennemgår en masse omkring dit ønske!

Den samlede kode kan du finde her:
http://www.devshed.com/Server_Side/PHP/Stream/Stream2/page8.html/scotty2.zip

Men gi' dem lige nogle hits!!! (En fed webside med alt muligt!)
Avatar billede killifish Nybegynder
20. marts 2002 - 12:37 #4
Yes, Sukos har ret. Gid Devshed.com nogle hits. Enhver der har den midste interesse i PHP burde læse Devshed.
Avatar billede acra.dk Nybegynder
23. marts 2002 - 14:39 #5
killifish, gider du ikke at svare ? :)
Avatar billede killifish Nybegynder
23. marts 2002 - 14:59 #6
Det kan jeg da godt :o)
Avatar billede acra.dk Nybegynder
23. marts 2002 - 23:59 #7
værsgod :-)