Avatar billede pfp Nybegynder
19. marts 2002 - 19:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lille program...

Hej,

Er der nogen der ved om der findes et lille program, hvor jeg kan indtaste min pop3 og smtp oplysninger, så programmet kan stå nede i min systemtray og tjekke efter nye mail og evt. poppe frem ligesom msn gør når der er ny hotmail-post? Det er bare for at undgå at have outlook kørende konstant?

/pfp
Avatar billede riversen Nybegynder
19. marts 2002 - 19:27 #1
http://www.eksperten.dk/spm/179370

der er link til et program, som kan klare det...
Avatar billede ahhansen Nybegynder
19. marts 2002 - 19:28 #2
Avatar billede bigbucks Nybegynder
16. april 2002 - 16:19 #3
Der har forsøgt mig med det samme - og har prøvet et par programmer til det (kan ikke huske hvad de hedder).
Men i virkeligheden fik de Outlook til at køre alligevel - det så bare ikke sådan ud umiddelbart. Og så er der jo ikke meget fidus i det.
Avatar billede pfp Nybegynder
16. april 2002 - 17:39 #4
nemlig bigbucks, jeg syntes heller ikke jeg kan finde nogen der er ordentlige..