Avatar billede hr Nybegynder
19. marts 2002 - 16:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

overføre data som akkumuleres i celle på ark2

jeg har to rækker med hver 2 celler, hvor der indtastes en værdi.Første celle er et lopslag, herefter indtastes de to værdier. Samme i næste række. De indtastede værdier bearbejdes og de indtastede værdier samt de udregnede (i to andre celler i samme række) skal overføres til ark2 i rækken med samme værdi i celle1 som lopslagsværdien i ark1Celle1
Avatar billede janvogt Praktikant
19. marts 2002 - 16:49 #1
Det lyder ret kringlet, selv om det sandsynligvis ikke er det.
Prøv at sende mig arket, så skal jeg kigge på det.

janvogt@esenet.dk
Avatar billede oskar Nybegynder
07. april 2002 - 00:03 #2
Hvis jeg ellers har forstået det. Formlen =Ark1!A1 skrevet i Ark2 viser indholdet af celle A1 i Ark1.

Er det sådan noget du mangler?
Avatar billede hr Nybegynder
09. april 2002 - 20:22 #3
På ark1 har jeg en indtastningsformular, som skal bruges hver gang resultater skal indtastes. Resultaterne skal overføres til ark2 i en række med samme felter. Disse felter skal akkumulere det resultat, som modtages fra ark1.
Avatar billede hr Nybegynder
11. maj 2002 - 21:02 #4
Jeg har selv løst problemet. Så nul points til uddeling
Skulle nogen være interesseret så er metoden følgende:
Sub CopyRange()
    Worksheets("ark1").Activate
    Worksheets("ark1").Range("A8:d8").Select
    Worksheets("ark1").Range("A8:d8").Copy
    Worksheets("ark2").Activate
    Worksheets("ark2").Select
    Worksheets("ark2").Range("a5:d5").Select
    Worksheets("ark2").Range("a5:d5").PasteSpecial Operation:=xlPasteSpecialOperationAdd
End Sub