Avatar billede bjacob1 Nybegynder
07. juni 2000 - 13:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Cyber City 1 meg.

Hej
Er der nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med hensyn til CyberCity´s 1 meg. forbindelse. Er hastigheden som CC lover? Hvor lang leveringstid er der?
Mvh
Bjacob
Avatar billede wall Nybegynder
07. juni 2000 - 13:40 #1
leveringstid er meeeget lang....hastigheden er som de siger den er :)

<% Wall %>
Avatar billede web-devloper Nybegynder
07. juni 2000 - 13:45 #2
En af mine venner har den og han kan godt anbefale den.

Og prisen den er da også fin noget.

Men hvis det var mig så ville jeg vente lidt endnu for hvis du kigger på
Worldonline
Teledanmark
Cybercity
Så går priseren ned af

Mvh
Web-devloper
Avatar billede web-devloper Nybegynder
07. juni 2000 - 13:47 #3
Og cybercity siger jo at de vil være de beste og dem med den minste pris.

Men man ved jo ikke noget.
Avatar billede z_master Nybegynder
07. juni 2000 - 14:36 #4
Forkert...  CC har aldrig ville være den billigste...

De vil have gode priser med god support..

Det er WOL, som gerne vil være de billigste med det hele
Avatar billede frock Nybegynder
07. juni 2000 - 17:04 #5
Det er da ikke ligefrem den taktik, udbyderne udviser.

CC har teknologigaranti, der betyder at de vil følge med i prissætningen, således at de altid er mindst ligeså billige som de andre.

WOL vil ikke være billige, de vil bare have en masse kunder. Og det lader til at de ikke har noget imod utilfredse kunder, bare de er kunder! :-(
Avatar billede web-devloper Nybegynder
08. juni 2000 - 06:20 #6
Okay men jeg vil nu sige at hvis det er det normale internet med modem så er cybercity noget være lort og worldonline er god nok.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
18. juli 2000 - 00:45 #7
Jeg har også kun dårlige erfaringer med CC. Lorte service. Lorte support. Alt for lange svartider på deres support. Når man endelig får svar enten via mail eller telefon, kan man aldrig bruge det til noget. Desuden har de den politik at de ikke kan ringe op til en mobiltelefon. Det er lidt noget lort hvis man bruger et normalt modem for så kan man ikke teste imens man har dem i røret. Selvfølgelig ikke noget problem med et 1Meg.

Det er grunden til jeg fik netexpress (ADSL) fra TDK. Servicen har været upåklagelig, selvom der i nogle dele af landet har været mange problemer med det. - Jeg har dog aldrig oplevet noget.

/skjoldet
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. juli 2000 - 23:36 #8
jeg synes sgu CC har været fine nok i det halve år jeg har haft dem, jeg har godt nok kun FastPris på ISDN, men linien har kun været nede 2 gange, og det var kun i et par timer, godt nok er det lidt provokerende at man ikke kan ringe til deres support hele tiden, men jeg har aldrig haft brug for at få support af dem, de er sgu gode til at oplyse om alt med user, password, DNS, mailserver osv.