Avatar billede nst Nybegynder
18. marts 2002 - 02:25 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

finpusning af design

hej jeg har lavet en klan side til min side men jeg synes det er som om den lige skal finpuses i kanterne

http://ADV.Clanman.com

nogle ideer ?

lige en ting, jeg er ikke verdens bedste webmaster så hvis forslagne kunne være om noget der kan laves i html eller hvis du har et javescript du lige synes passer ind ville der være rart (bare så du ikke begynder på at fable om asp,css osv.

be gentle

MVH
-NST
Avatar billede nst Nybegynder
18. marts 2002 - 02:26 #1
nå ja kommentare om designet som det er ville også være rart
Avatar billede nst Nybegynder
18. marts 2002 - 02:27 #2
lol, siden er nede nu (søndag nat 2.28) men den plejer at være oppe efter et par timer :)
Avatar billede oasen Nybegynder
18. marts 2002 - 03:12 #3
Den er oppe nu:) men det er folk vist ikke *gg*
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 07:19 #4
Den ser meget cool ud. Ideer:

- prøv at anvende CSS og få lavet om på skrifttypen!
- hvad med at ændre den grå baggrundsfarve, der anvendes som i boksene

[cOwS.dk]~UrbaN~

Ser evt. vores clan-site:

http://www.cows.dk
Avatar billede waffe Nybegynder
18. marts 2002 - 08:48 #5
Tror hellere at du skulle prøve med en side uden frames... eks. PHP eller ASP, du kan finde nyttig info om begge ting her http://asp.dk

Ellers tjek min clan side http://gameware.dk lavet i PHP og MySQL

[GW]AzTiX
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2002 - 09:01 #6
Nice warnings:

Unreal Tournament

Warning: Unable to access images/screens/img.jpg in /home/www/gameware.amok.dk/html/include/c2_games.inc on line 69

Warning: getimagesize: Unable to open 'images/screens/img.jpg' for reading. in /home/www/gameware.amok.dk/html/include/c2_games.inc on line 69
Avatar billede nst Nybegynder
18. marts 2002 - 14:18 #7
- prøv at anvende CSS og få lavet om på skrifttypen!
-det vil jeg kikke på men nok ikke med css (hvad er css ?)

- hvad med at ændre den grå baggrundsfarve, der anvendes som i boksene
-jo men til hvilken farve?, nogle ideer? (skal være websafe)
Avatar billede nst Nybegynder
18. marts 2002 - 14:20 #8
waffe beklager men jeg vil ikke til at lære endnu et progrmerings sprog (som nævnt i org. spørsmål)
Avatar billede oasen Nybegynder
18. marts 2002 - 15:45 #9
Css er et layout-sprog, der giver mange flere muligheder end HTML for at lave et præcist layout ved bl.a. at positionere elementer med pixel-nøjagtighed.
Derudover udmkærker det sig også ved, at du kan styre alt dit layout på alle siderne fra én fil.

Kig på: http://www.html.dk/tutorials/css/
Avatar billede oasen Nybegynder
18. marts 2002 - 15:49 #10
Hvad er clan-war???
Avatar billede nst Nybegynder
18. marts 2002 - 16:29 #11
clan-war er en "krig" dvs. kamp mellem 2 klaner i spil som fx. counter-strike