Avatar billede ragout.dk Nybegynder
17. marts 2002 - 15:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Smart "billedskift" af en række billeder

Hej,

En række billeder skal stå og skifte langsomt, på en smart og behagelig måde. Der skal laves nogle forskellige movies i samme "stil", som kan bruges forskellige steder på et website (som små individuelle movies).

Det jeg søger er inspiration til hvordan disse "billedskift" kunne være (eksempler på andre websites).

Om muligt vil jeg også meget gerne have link til open-source filer som f.eks. fra FlashKit.com (jeg har ikke søgt der endnu!).

På forhånd tak...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. marts 2002 - 15:11 #1
Hvis du downloader Flash MX trial, så ligger der en .fla der kan loade .jpg billeder ind direkte. :))))

/Nikolaj
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
17. marts 2002 - 15:16 #2
Det behøver ikke være så simpelt! Det skal bruges på et større website, og der er en Flash-programmør (udd. grafiker), der skal lave det for os. Jeg mangler bare inspiration til hvordan det kunne se ud, og gerne tip til hvordan det er gjort...
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
02. juni 2002 - 21:06 #3
Jeg lukker...