Avatar billede webkasp Nybegynder
16. marts 2002 - 17:20 Der er 5 kommentarer

Hvordan lavet man ?

<->-<->- Hej -<->-<->-

Hvordan laver man sådan en menu som ligger hvor der står < konto - opret spg - kategorioversigt - spgoversigt - log ud - info

når man kører over: kategorioversigt - spgoversigt - kommer den en menu ned... hvordan laver man den !!

eller kig på www.dr.dk/skum der er også en menu ....devis grøn,blå,rød
Avatar billede ducks Nybegynder
16. marts 2002 - 17:23 #1
du mener en Rul ud menu?
Avatar billede webkasp Nybegynder
16. marts 2002 - 17:23 #2
jah
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. marts 2002 - 12:16 #3
Den nemmeste er nok at vælge en fed menu fra Bratta: http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/?m=10
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
12. april 2002 - 13:58 #4
... ellers skal du ud i en show/hide layer-ting, og det er aldrig særlig praktisk... men jeg har engang set nogle fede DW-Extensions, prøv at kigge efter på macromedias side
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 22:18 #5
her er et link til dit svar
http://exp.dk/spm/207398
mvh spyro.dk