Avatar billede icodk Nybegynder
16. marts 2002 - 14:02 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor fungere mit lydkort ike ?

Hejsa, jeg har lige installeret windows xp, og den siger at jeg skal installere en ny opdateret driver til mit lydkort, men hvor finder jeg det ?

Mit lydkort hedder.

På cd rommen, står der Intergra128
men i enhedshåndteringen, står der TT801 Legacy Audio
og driverproducent : Terra Tec Electronic GmbH
Hvad skal jeg gøre ???
Avatar billede icodk Nybegynder
16. marts 2002 - 14:03 #1
på cd rommen, står der også drivers for windows 95/98 , windows NT 4.0 , men hvor kan jeg få denne opdateret driver, som den spørger om ???
Avatar billede shamanic Nybegynder
16. marts 2002 - 14:04 #2
der står vel ikke et FCC ID nummer på dit lydkort?
Avatar billede backside Nybegynder
16. marts 2002 - 14:04 #3
Hvad står der på kortet?
Avatar billede icodk Nybegynder
16. marts 2002 - 14:08 #4
vent lidt, jeg piller det lige ud af maskinen ...
Avatar billede backside Nybegynder
16. marts 2002 - 14:09 #5
http://www.terratec-us.com/support/WindowsXP/WindowsXP_GB.htm
Ser ikke lige umeddelbart ud som om den findes.
Avatar billede icodk Nybegynder
16. marts 2002 - 14:12 #6
så må jegf jo ud og købe et nyt lydkort... :(
Avatar billede backside Nybegynder
16. marts 2002 - 14:12 #7
Avatar billede backside Nybegynder
16. marts 2002 - 14:15 #8
Det bliver bedre og bedre. Driver til TT801 (Integra)
http://www.terratec-us.com/support/drivers/oem_drivers.htm
Avatar billede krukken Juniormester
16. marts 2002 - 14:18 #9
Hvis du har et onboard grafikkort, skal du ind i biosen og slå det fra! Og derefter kan du installere dit nye grafik kort! Jeg havde samme problem da jeg installede XP!
Avatar billede icodk Nybegynder
16. marts 2002 - 14:21 #10
nu ligger landet sådan, at det ikke er et graffikkort, men et lydkort :)
Avatar billede krukken Juniormester
16. marts 2002 - 14:24 #11
Sorry, jeg skrev forkert! Undskyld, det var lydkort jeg mente!
Avatar billede chrede Nybegynder
16. marts 2002 - 15:24 #12
hvad med at prøve at sætte lydkortet i og så gå ind under windows update, og se om den ikke selv finder & updatere driveren, det har jeg ihvertfald haft succes med mit soundblaster lydkort :-)
Avatar billede icodk Nybegynder
18. marts 2002 - 16:57 #13
jeg har selv fundet ud af fejlen sorry, men ellers tak for hjælpen...
Avatar billede backside Nybegynder
18. marts 2002 - 17:25 #14
Øhhh, det var da ikke en fejl du ville ha´ rettet, men bare en driver.
Husk lige at skrive det rigtige næste gang du ikke vil af med point.