Avatar billede nikman Nybegynder
15. marts 2002 - 19:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Højreklik

Jeg kan huske at jeg engang kendte en kode til når man højreklikkede kom der en ny "menu" frem hvor man selv kunne bestemme det i stedet for vis kilde. Så kunne man bare sætte alt det nødvendige ind (tilbage, opdater o.s.v) og nu har jeg fået en side hvor man ikke bare kan gå op i Vis og så kilde. Kan I koden??
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
15. marts 2002 - 19:04 #1
har set den inde på www.script.dk

søg under menu....eller fid den blandt javascriptzene-
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2002 - 19:05 #2
Avatar billede nikman Nybegynder
15. marts 2002 - 19:08 #3
Space >> Det var godt nok ikke den jeg brugte, men den her er fin nok= du får points :-)
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
15. marts 2002 - 19:13 #4
men må lige sige at der stadig er masser af måder at få fat i sourcen på....

f.eks filer>>rediger med notesblok... og dem der har en anden til at redigere kan gå ind i programmet>> åben>>skrive adressen i åbenfeltet og se koden der,da siden jo bliver åbnet...

ellers kan man gå op i browseren >filer>>åbn og skrive noget med viewsource:http://www.eksperten.dk eller noget lignende...der er masser af måder.....

men hvor har du fået den funktion med man ikke kan gå op i vis>> vis kilde
Avatar billede nikman Nybegynder
15. marts 2002 - 19:41 #5
for helvede det er fordi det er et "PopWin" vindue... Se selv på http://tbear.subnet.dk
Avatar billede nikman Nybegynder
15. marts 2002 - 19:41 #6
derfor kan man heller ikke gøre det du har foreslået...
Avatar billede disky Nybegynder
15. marts 2002 - 19:57 #7
HALLO (undskyld jeg råber)

Det har INTET med JAVA at gøre !!!!
Avatar billede nikman Nybegynder
15. marts 2002 - 19:57 #8
disky>> Jo... Det er en Javascript-kode, jeg beklager og det er oxo afklaret...
Avatar billede disky Nybegynder
15. marts 2002 - 20:04 #9
Nej det har INTET med java at gøre.

Javascript har INTET med JAVA at gøre.

Javascript er et script sprog man bruger i HTML side. Java er et seriøst programmeringssprog man kan bruge til at skrive rigtige programmer med.

Det eneste de har til fælles er 4 bogstaver intet andet !!