Avatar billede godown Nybegynder
14. marts 2002 - 13:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

AT job starter bat fil

Jeg har lave en en lille bat fil

time /t >> c:/pinglog.txt
ping 192.168.1.1 >> c:/pinglog.txt

det virker ok, men nu vil jeg lave en AT commando så ovenstående bat fil bliver startet og køres hvert minut i en time hverdag i tidsrummet 12-13.

any1

/Godown
Avatar billede grinderslev Praktikant
15. marts 2002 - 01:06 #1
Det vil give en del linier, for du skal angive hvert klokkeslet for sig, samt hver dag i ugen for sig (120x7 linier).

Jeg tror det vil være lettere at bruge et shedulerings program.
Avatar billede godown Nybegynder
03. april 2003 - 16:56 #2
surt