Avatar billede sobr Nybegynder
13. marts 2002 - 23:14 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Papirkurv

Jeg ved, at man kan finde filer, man har slettet fra papirkurven, men hvor?
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
13. marts 2002 - 23:17 #1
Åben papirkurven, højreklik på den fil du vil gendanne og tryk gendag. Din fil ender der hvor du slettede den fra. Er dine egenskaber for papirkurv at filer ikke smider heri, vil dine filer blive slettet helt fra systemet!

/ET
Avatar billede snubby Nybegynder
13. marts 2002 - 23:17 #2
du kan evnt. hente programmet drive rescue.
www.nonags.com
Avatar billede summer Mester
13. marts 2002 - 23:37 #3
allan-e-thomassen>>> sobr spørger om filer der er slettet og papirkurven tømt. Chancerne er små, når de er slettet. Her er et link, som er freeware:
http://www.ing.dk/arkiv/011113/driveres.html
Avatar billede allan-e-thomassen Nybegynder
14. marts 2002 - 16:52 #4
summer> åh ja, det kan jeg godt se. Måske kan der findes et slags undelete program som man brugte i dos-alderens tid!
Avatar billede grinderslev Praktikant
14. marts 2002 - 22:53 #5
Hvis du vil forsøge at genskabe permanent slettede filer, må du ikke instalere/gemme noget på din Harddisk, da pladsen fra disse filer jo er blevet frigivet og vil blive overskrevet.
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
15. marts 2002 - 11:33 #6
filerne som er "permanent" slettet, ligger stadig i lagene på harddisken op til 7-8 gange, så du kan måske finde et program som kan restore dem, men jeg tror det ikke, eftersom feks. politiet har eksperter til at restore lost data fra feks kriminelle personer, evt. børneporno sager!
Avatar billede ur_doom Nybegynder
22. marts 2002 - 11:49 #7
du kan få et program til at restore data og til at overskrive data, der er en artikel om det i et af de nyeste PC planet blade (med programmet på disken)
Avatar billede sobr Nybegynder
25. august 2002 - 15:19 #8
Beklager at jeg ikke har været inde og afslutte spørgsmålet - jeg hader selv gamle ubesvarede spørgsmål :-(