Avatar billede salling Nybegynder
12. marts 2002 - 22:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

aktivering af XP - hvad hvis der ikke aktiveres?

Hvad sker der hvis man ikke aktiverer sit win XP som man bliver bedt om?

Går det ned?
Avatar billede hojben Novice
12. marts 2002 - 22:35 #1
du kommer ikke ind på maskinen.. sådan oplevede jeg det ihvertfald...
Avatar billede kapla Nybegynder
12. marts 2002 - 22:35 #2
Du bliver låst ude.
Avatar billede kapla Nybegynder
12. marts 2002 - 22:37 #3
http://www.microsoft.com/Danmark/Products/Windows/windowsxp/activation.asp

"Hvis du ikke har aktiveret Windows XP, vil du blive påmindet, hver gang du logger på og med regelmæssige mellemrum indtil udløbet af prøveperioden på 30 dage. Hvis du ikke har aktiveret Windows XP inden for denne periode, er du nødt til at gøre det for at kunne fortsætte med at bruge det."
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. marts 2002 - 22:46 #4
Jeg har haft min i over 3 måneder og har ikke regisret noget som helst :)... Jeg ved ikke om det er fordi det er corporation Edition :)..
Avatar billede kapla Nybegynder
12. marts 2002 - 22:47 #5
Corporate Edition skal ikke aktiveres.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. marts 2002 - 22:48 #6
ok.. Hvorfor ikke ?
Avatar billede hojben Novice
12. marts 2002 - 22:49 #7
fordi det er en firma version... og der "er" betalt licens..
Avatar billede s.b.a Nybegynder
12. marts 2002 - 22:53 #8
aha.. Ok takker :)..skal du have nogen point for det ?
Avatar billede hojben Novice
12. marts 2002 - 22:57 #9
s.b.a. hvorfor skulle du gi point for det? ;)
Avatar billede salling Nybegynder
12. marts 2002 - 22:58 #10
Tak for svaret.

Kan problemet klares med en reinstall eller skal der startes helt forfra?

Er der forresten nogen der kender til  og hvordan man får et nokia 6210 modem til at virke sammen med win XP? Jeg kan ikke kalde op til nettet via min mobil når jeg bruger XP.

Salling
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. marts 2002 - 23:06 #11
Nokia og Win 2000 og XP duer ikke sammen endnu, det er vist uvist hvornår det kommer
Avatar billede salling Nybegynder
12. marts 2002 - 23:08 #12
så det er noget med at køre to OS på hver sin disk og så starte op med win 98 eller ME når man skal på nettet?
Avatar billede curtsen Nybegynder
12. marts 2002 - 23:40 #13
jeg mener du kan få det til at virke ved at få din software i telefonen opdateret..
så virker de ihverfald med w2k..
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. marts 2002 - 01:00 #14
Det gør Nokia 9110 og PhoneCard ikke, efter samtale med Nokia Danmark vil der gå en rum tid inden det ligger klart til opdatering, det gælder både W2 og XP for ovennævnte telefoner.