Avatar billede salling Nybegynder
12. marts 2002 - 21:16 Der er 1 kommentar

nokia 6210 modem og win XP

Hej

Jeg har opgraderet fra me til xp.

JEg kan ikke få mit modem til at virke i XP. Kan ikke kalde op, får kun fejltonen.

Var nede i den lokale Nokia shop i dag for at høre. Fik der at vide at win XP ikke  understøtter nokia 6210 modemet.

Er der nogle der kender dette problem og har en løsning ? Det er lidt vigtigt at jeg får det til at virke.

Har overvejet at lægge Me ind som nr. 2 OS på min PC.

SALLING
Avatar billede jakeman Nybegynder
13. marts 2002 - 08:52 #1
tjaaa, hvis det ikke understøtter XP så er der jo ikke andet at gøre end at installerer ME oxe! -Prøv evt. at bruge win2k drivere hvis du har disse tilgængelige, jeg fandt en anden som havde samme problem som dig og heller ikke har fået løst det:

http://www.driverforum.com/modem3/5757.html

-Sorry!

/Jakeman