Avatar billede olufsand Nybegynder
11. marts 2002 - 20:16 Der er 11 kommentarer

FTP-program

Jeg savner et nemt ftp-program, der kan oploade filer på en nem måde. Jeg har prøvet Fetch, men det jeg søger er et program der kan det samme som SendToFTP til Windows.
Avatar billede pr4nk Nybegynder
11. marts 2002 - 20:17 #1
BulletFTP er mega nemt ! ...
Avatar billede spe Nybegynder
11. marts 2002 - 20:18 #2
Jvad kan SendToFTP.
Avatar billede pr4nk Nybegynder
11. marts 2002 - 20:20 #3
BulletFTP er nemmere !
Avatar billede macintosse Nybegynder
11. marts 2002 - 21:35 #4
Det kan anarchie
Avatar billede docdyhr Nybegynder
11. marts 2002 - 22:46 #5
Jeg har brugt Interarchie (tidligere anarchie) i årevis.. det er måske nok det bedste som findes! Kommer både til Mac OS 9.2 og Mac OS X

http://www.interarchy.com/
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. marts 2002 - 22:57 #6
Den  A L L E R N E M M E S T E  løsning er:

Brug Adobe GoLive 5 - eller 6.

Her opdaterer du ganske enkelt de ændrede/nye filer, fra GoLive til server.

-og så skal du ikke bruge andre FTP-programmer end det indbyggede.

-blot et forslag til de der ejer en udgave af dette ultra-lækre stykke software.

hilsen: http://www.aeblenet.dk
Avatar billede spe Nybegynder
11. marts 2002 - 23:04 #7
Helt enig med aeblenet om GoLive og hvor nemt det er med dette program til oploading. Men hvis jeg har forstået spørgsmålet ret, så skal det være så simpelt som muligt. Og at bruge GoLive til opbygning af hjemmesider kræver lidt indsigt i programmet.
Avatar billede grinebidder Nybegynder
25. marts 2002 - 14:39 #8
Macromedia Dreamweaver kan det samme som GoLive mht. upload, men programmet Transmit (http://www.panic.com/transmit/) er også enormt godt.

/Lars
Avatar billede medions Nybegynder
05. maj 2002 - 13:03 #9
CuteFTP
WS_FTP Pro

//>Rune
Avatar billede grinebidder Nybegynder
05. maj 2002 - 13:25 #10
medions > Nu er det altså Mac, det går ud på. Ikke Windows.
Avatar billede medions Nybegynder
05. maj 2002 - 19:01 #11
ahh.. sorry ;-)

//>Rune