Avatar billede viuf Juniormester
11. marts 2002 - 18:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

nero

sammen med easy-cd-creator findes programmet cd-direct hvor man kan bruge en cd-rw i stifinder som en almindelig diskette (altså skrive og slette som man vil). Hvad med Nero ?? kan det bruges sådan ? (jeg kan kun skrive en gang på skriven og så skal man format. cd´en før man kan skrive noget nyt) eller findes der et program der kan arbejde sammen med nero og kan det samme ??. Jeg bruger winXP.
Tak
Avatar billede deacon Nybegynder
11. marts 2002 - 18:08 #1
WinXP har en indbygget brænderfunktion, marker de filer ud vil have brændt. Tryk på kopier. Sæt dem ind på brænderens drev, og vælg skriv til CD...
Avatar billede deacon Nybegynder
11. marts 2002 - 18:08 #2
(Istedet for Nero).
Avatar billede bak Seniormester
11. marts 2002 - 18:10 #3
Sammen med nero findes programmet InCD der har samme funktion som CD-Direct
Avatar billede viuf Juniormester
11. marts 2002 - 18:29 #4
InCD findes det på nettet. Jeg har en version men den vil ikke arbejde sammen med winXP
Avatar billede bak Seniormester
12. marts 2002 - 12:42 #5