Avatar billede netsrac Praktikant
10. marts 2002 - 22:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sende besked på ctrl + enter og ikke på enter i MSN ?

Er der nogen der ved hvordan man indstiller ovenævnte, hvis muligt ?
Avatar billede kapla Nybegynder
10. marts 2002 - 22:53 #1
Nej, Men du kunne evt, Prøve Trillian der kan man ihvertfald.
Avatar billede netsrac Praktikant
10. marts 2002 - 22:58 #2
Trillian stinker, det taber forbindelsen for tit. er du 100 på at man ikke kan ændre det i MSN ?
Avatar billede kapla Nybegynder
10. marts 2002 - 23:03 #3
Avatar billede netsrac Praktikant
10. marts 2002 - 23:25 #4
Heller ikke, desværre, det ender jo nok med at jeg må finde mig i at det ikke kan lade sig gøre, eller lave min egen messanger *g*
Avatar billede kapla Nybegynder
10. marts 2002 - 23:27 #5
Hehe, men hvor lang er det siden du har prøvet Trillian? så vidt jeg ved skulle der ikke være nogle problemer med at holde forbindelsen. :)
Avatar billede netsrac Praktikant
12. marts 2002 - 17:30 #6
Jeg har prøvet den seneste nye version og der er det også galt, måske det er min inet forbindelse, men det sker kun med Trillian og ikke hvis jeg bruger de originale programmer. Men hvis du lige ligger et svar, får du lidt point som tak for forsøget :)
Avatar billede kapla Nybegynder
12. marts 2002 - 17:33 #7
Done