Avatar billede ung-zone Nybegynder
10. marts 2002 - 20:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

brev kasse system ..

nogen der kan hjælpe mig er ved at lave et ungdoms sitet men mangeler et brev kasse system...mangler os en der er god til mysql og kan hjælpe mig med min mysql filer eller lære mig det...

/klexchat.dk - paw
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
10. marts 2002 - 21:00 #1
kan måske hjælpe, men skal lige vide hvad det helt er du mener....

skal de være ligesom et forum, hvor man klikker ind på et link også er der et sp. efterfulgt af et svar????
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
10. marts 2002 - 21:03 #2
sorry..kan ik hjælpe alligevel.....sorryyyyyy
Avatar billede ung-zone Nybegynder
31. juli 2002 - 13:53 #3
lukker