Avatar billede cdygaard Nybegynder
10. marts 2002 - 19:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Siden blev ikke fundet

Jeg har et stort problem med at vise en hjemmeside i IE 5.0. Jeg er fuldstændig sikker på at jeg har skrevet den rigtige sti i addresse vinduet og alligevel får jeg beskeden: 'Siden blev ikke fundet'. stien er: http://ancillaria/workstatistics/index.asp
Avatar billede schaefner Juniormester
10. marts 2002 - 19:40 #1
Jeg kan heller ikke se den :-(

/Schaefner
www.disneyzone.dk
Avatar billede xzxzx Nybegynder
10. marts 2002 - 19:41 #2
Er der ikke knyttet et toplevel domæne til adressen?
Avatar billede frosig Nybegynder
10. marts 2002 - 19:42 #3
Der mangler et eller andet efter ancillaria, f.eks. .com
Avatar billede cdygaard Nybegynder
10. marts 2002 - 19:46 #4
Jeg forstår ikke hvad du mener med toplevel domæne!
Avatar billede keysersoze Guru
10. marts 2002 - 19:56 #5
er det lokalt på din computer eller ligger det på en eller anden server?
Avatar billede buha Nybegynder
10. marts 2002 - 20:47 #6
det er fejl i scriptet har prøvet det før :( der gør nogen server! :(
Avatar billede cdygaard Nybegynder
10. marts 2002 - 20:49 #7
Det er lokalt på min computer.
Jeg har fundet fejlen, jeg havde lavet en virtuel mappe og en normal mappe med samme navn og jeg havde kun gemt filerne i den normale mappe. Da den så ledte i den virtuelle mappe kunne den jo ikke finde filerne.