Avatar billede fredborg Nybegynder
10. marts 2002 - 14:48 Der er 8 kommentarer

(edonkey)Insufficient disk space. (haster)

hvad betyder det når edonkey siger Insufficient disk space. og hvordan får man det til at downloade dem igen???
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. marts 2002 - 14:54 #1
ja du har nok ikke mere fri plads på din hardisk så
Avatar billede s.stud Nybegynder
10. marts 2002 - 15:10 #2
lyder meget logisk...
Du kan evt. prøve en Engelsk-Dansk ordbog, eller prøve at høre bedre efter i engelsktimerne.. ;o)
Avatar billede s.stud Nybegynder
10. marts 2002 - 15:15 #3
Løsning: Slet nogle filer/programmer/spil for at frigøre mere diskplads. Du kan også stikke hovedet ned i papirkurven for at se, om der ligger noget der...
Avatar billede fredborg Nybegynder
10. marts 2002 - 15:32 #4
bla bla bla hvordan vil du så forklare at jeg har 17 gb til bage????
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. marts 2002 - 15:34 #5
har du også det på det drev hvor du gemmer dine edonkey filer?
Avatar billede fredborg Nybegynder
10. marts 2002 - 15:35 #6
jeps jeg har un en hdd
Avatar billede s.stud Nybegynder
10. marts 2002 - 15:42 #7
Prøv at sætte priority til High og sæt andre downloads på pause...
http://www.edonkey2000.dk/faq.php3#a4
Avatar billede keysersoze Guru
10. marts 2002 - 20:14 #8
der kan være to grunde;

1. ikke mere HD-plads
2. en mindre fejl i downloading af filen som gør at der ændres noget i størrelsesforholdet.

der findes et mindre program som jeg ikke kan huske navnet på hvormed man kan gøre filen tilgængelig igen - send en mail eller kig forbi på icq