Avatar billede griffen Nybegynder
09. marts 2002 - 14:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flere brugere med fælles features

Hej. Vi er en famile med 3 brugere.Har win 98SE, outlook 2000 og IE 5.5.Har Family logon - med password som primær logon.
Problemet er at vi alle deler indbakke i Outlook, har fælles foretrukne i IE, fælles adresse-kartotek m.m. Det duer ikke for os. Vi skal have personlige indbakker,adressekartotek,foretrukne osv. Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede vaase Nybegynder
09. marts 2002 - 15:45 #1
Du skal lave en brugerprofil pr. fammilie medlem, har aldrig prøvet det så ved ikke helt hvordan, hvad hver sin indbakke angår så er du nødt til at have 3 forskellige e-mail adresser og så lave hver jeres konto, ellers kan det ikke lade sig gøre.
Avatar billede snubby Nybegynder
10. marts 2002 - 14:54 #2
som vaase skriver,
1 mail
2 hotmail
Avatar billede griffen Nybegynder
10. marts 2002 - 22:54 #3
Jeg har oprettet 3 (4)brugerprofiler, som fungerer udmærket. Vi har hvert sit skrivebord osv. Vi har alle forskellige mailadresser, og henter også kun fra hver vores mailadresse, men alle ender i alles indbakke!Iflg. hjælp til Outlook 2000, skal man bare gøre sådan :
Oprette en separat indbakke for hver bruger af computeren
Klik på knappen Start i Microsoft Windows, peg på Indstillinger, og klik derefter på Kontrolpanel.

Dobbeltklik på ikonet Brugere.

Opret en ny Windows-brugerprofil

Log på ved hjælp af Windows-brugerprofil.

Opret en e-mail-konto i Outlook.

Log på Windows ved hjælp af Windows-brugerprofilen, og start derefter Outlook, hvis du skal bruge indbakken.

Det har jeg gjort - men det virker...Ikke !!
Avatar billede vaase Nybegynder
11. marts 2002 - 11:44 #4
Lav dit logon om til microsoft netværk isteddet.
Avatar billede griffen Nybegynder
11. marts 2002 - 23:08 #5
Ja ok, det er ikke så brugervenligt, men skidt - det virker. Thanks