Avatar billede mose Nybegynder
08. marts 2002 - 19:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Streaming på hovedet og uden lyd...

...ja ! - Knap så fedt. Men desværre sandt.

Jeg sidder med en gammel Darim Vision streamserver, med dertil hørende (tror jeg) Forward Video Capture kort.

I dette kort sidder der en I/O box med diverse Input/Output kanaler til lyd og video.

Problemet er at når jeg grabber noget så vender hele billedet på hovedet på trods af at selve previewet ser ganske fint ud.

Derudover kommer der ikke nogen lyd med.

Videosignalet kommer fra S-VHS.

Lyden er kørt fra videon ned i I/O box videre ud i lydkortet, så den går ganske fint igennem, men kommer som sagt ikke med ud på det færdige resultat. I det der Forward-kort er der også noget der hedder Forward Sound Record som jeg får vælge når jeg skal vælge Audio device.

Håber ikke det er så sort for jer, som det er for mig :)
Avatar billede mose Nybegynder
08. marts 2002 - 20:26 #1
Nu er billedet blevet vendt. Det var bare en opsætningsfejl :)
Avatar billede mose Nybegynder
08. marts 2002 - 20:30 #2
Vi har fikset det
Avatar billede bentn Nybegynder
10. marts 2002 - 17:58 #3
sådan mose!