Avatar billede mbj1974 Nybegynder
08. marts 2002 - 11:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Profil mappe omdøbt!!

Hej jeg fik følgende problem efter min PC havde stået slukket natten over.

Næste dag da jeg tændte den igen var mit skrivebord ændret til de 6 standard iconer der er når man lige har reinstalleret.

Det viser sig så at min gamle profil mappe i Documents and Settings er blevet omdøbt til xxxxx xxxxx.bak og at der er kommet en anden mappe med min gamle profils navn xxxxx xxxxx.

Er der nogen måde at ændre dette på, har prøvet omdøbe tilbage men windows bruge jo mappen så vil den ikke :o(
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. marts 2002 - 11:03 #1
Det lyder godt nok spøjst.

Men om ikke andet, kan du jo kopiere indholdet over i den ny mappe.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 11:05 #2
du kan lave en ny bruger? og så omdøbe den nævnte mappe?
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. marts 2002 - 11:19 #3
prøv at åbne Win2k i fejlsikker tilstand, så kan du muligvis omdøbe mappen der kan være låst.
Eller må du kopiere indholdet i de gamle mapper over i den nye!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. marts 2002 - 11:39 #4
Du logger ind som administrator ...

Omdøber "xxxxx xxxxx" (nuværende profil) om til "xxxxx xxxxx.bak" (eller noget andet)
Herefter omdøber du "xxxxx.bak" (gamle profil) om til "xxxxx xxxxx" (det som din nuværende profil hedder nu).

Nu skulle du gerne have din profil tilbage! (Det er faktisk så let)
Avatar billede mbj1974 Nybegynder
08. marts 2002 - 11:40 #5
Den du kom med bundgaard virkede thx!

Hehe så lige et "tillægsspg" hvordan giver jeg point til dig?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 11:41 #6
jeg smider et svar :)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 11:41 #7
og vælger du mig, og trykker Accepter ;)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. marts 2002 - 11:44 #8
jeg takker for point!
Avatar billede mbj1974 Nybegynder
08. marts 2002 - 11:52 #9
Og jeg takker for svarene :o)

Osse til goulduck, jeg håber du kan gå med til at det var bundgaard der fik de point. Jeres svare minder lidt om hinanden :o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. marts 2002 - 12:08 #10
Så okay da .... :-)