Avatar billede blader1 Nybegynder
07. marts 2002 - 22:26 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Gem pasword

hej

jeg vil gerne have et program hvor at den gemer navnet og kode ordet uden at spørge om den skla geme kode ordet og så man kan gå inde og se kode ordet
Avatar billede halifax Nybegynder
07. marts 2002 - 22:30 #1
Sorry, jeg forstår vist ikke helt din mening. Kan du give lidt mere info om, hvad du forestiller dig.
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
07. marts 2002 - 22:33 #2
gator......kan downloades fra download.com
Avatar billede 3355264 Nybegynder
07. marts 2002 - 22:35 #3
du mener sam ???
det bruges normalt til cracking osv.
da man ka ligge det ud på biblioteker osv. (usynligt) og den gemmer EN log fil som du kan hente selv...
(og se ALLE password)
men jeg gider ik give det ud.. så du må selv prøve at ifnde det :)
good luck

// venlig hilsen 3355264 (my icq nr.)
Avatar billede s.stud Nybegynder
07. marts 2002 - 22:35 #5
Ja.. Gator.. Har faktisk ikke hørt om andre programmer.. Har på den anden side heller ikke prøvet det..

Men ja: Gator
Avatar billede jonas- Nybegynder
07. marts 2002 - 22:38 #6
Der findes også et andet program, men det bruges også til andre ting, som er imod ekspertens regler...
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. marts 2002 - 22:56 #7
Trojansk Hest
Avatar billede halifax Nybegynder
07. marts 2002 - 23:20 #8
Nååh..  Et program til at gemme brugernavn og passwords og automatisk indsætte dem i relevante sider for login?
Undgå det "djævelskab" som Gator indeholder (praetorians bem. om Trojansk hest) og brug i stedet EZ Password Manager fra
http://www.northwind-tech.com/
Avatar billede lasse666 Novice
07. marts 2002 - 23:20 #9
skriv din email addresse, så skal jeg sende et godt et til dig
Avatar billede halifax Nybegynder
08. marts 2002 - 00:03 #10
halifax@sol.dk
Avatar billede blader1 Nybegynder
09. marts 2002 - 14:38 #11
thepuzzy@sol.dk det er min mail
Avatar billede blader1 Nybegynder
05. maj 2002 - 01:54 #12
jeg kan ikke rigtig bruger noget af det sorry!