Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. marts 2002 - 09:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Røde øjne

Som nybegynder i billedbehandlig,kunne jeg godt tænke mig at lære alt om fjernelse af røde øjne i billederne evt. det bedste program på dansk
Avatar billede teko Nybegynder
07. marts 2002 - 09:57 #1
Photoshop  Dansk??
Avatar billede deacon Nybegynder
07. marts 2002 - 09:57 #2
www.adobe.com

og hent photoshop!
Avatar billede deacon Nybegynder
07. marts 2002 - 09:58 #3
ja da, photoshop findes også på dansk!
Avatar billede deacon Nybegynder
07. marts 2002 - 09:58 #4
jeg er ikke sikker, men prøv www.adobe.dk der burde du nok kunne få dansk version...
Avatar billede teko Nybegynder
07. marts 2002 - 10:01 #5
Jeg SPADE sidder selv med den danske version *S*
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
07. marts 2002 - 10:18 #6
Hvis du er nybegynder, er det vist ikke lige Photoshop du skal starte med.

Den findes i øvrigt ikke i en tryout på dansk, og tryouten, kan så vidt jeg husker ikke gemme, så den ka' jo ikke bruges så.

MEN Adobe har en udemærket begynder udgave Photoshop Elements, den er også meget, meget billigere, men fås desværre ikke på dansk!

Fordelen ved den er også, at hvis du senere får brug for kraftkarlen Photoshop, ja, så ligner programmerne hinanden rigtig meget!
Avatar billede noon Nybegynder
07. marts 2002 - 11:49 #7
HAr selv haft det samme problem, men det var fordi at mit grafikkort kun kunne køre 256 farver
Avatar billede noon Nybegynder
07. marts 2002 - 11:51 #8
NEj hent adobe fotoshop deluxe, du kan manipulere med billeder
Avatar billede nilsen Nybegynder
07. marts 2002 - 22:48 #9
Ga
Prøv deg med paintshop pro 7.0, den kan nedlastes og prøves gratis  30 dager, forøvrig finnes den også på de cd  skiver som vedlegges de fleste datablader.
mvh
Nilsen
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 19:21 #10
Paint Shop pro er skide nem at bruge til "red eye removal"! Du kan downloade en prøve version på www.jasc.com eller ( www.jasc.dk )
Avatar billede nonick Nybegynder
08. marts 2002 - 19:21 #11
ikke jasc.dk :(
Avatar billede nilsen Nybegynder
09. marts 2002 - 06:55 #12
gm
Kanskje prosoft.dk var bedre.?
N.