Avatar billede planet Nybegynder
06. marts 2002 - 15:26 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Gratis diskussionsforum til hjemmeside, hvor ??

Hej

Jeg er på udkig efter et gratis diskussionsforum til min hjemmeside. Jeg har fundet nogle stykker på nettet, men de er allesammen med nogle grimme reklamer i toppen. Det er muligt at der ikke findes nogle uden reklamer men isåfald er jeg ude efter noget hvor reklamerne er så diskrete som muligt.

Der skal være "strenge" så man kan følge et emne op.

Desuden skal der som webmaster være mulighed for at redigere / slette i indlæg. Generelt må der gerne være så mange funktioner som muligt.

Hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne holde mig til html - da min nuværende webhotelløsning ikke understøtter asp osv.

Jeg håber at nogle allerede har været igennem den søge øvelse jeg står ovenfor, så jeg kan få nogle gode tips.

Mvh. Planet !
Avatar billede jonas- Nybegynder
06. marts 2002 - 15:27 #1
www.chart.dk har et udemærket diskussionsforum.
Avatar billede Syska Mester
06. marts 2002 - 15:30 #2
Det er meget svært at have sit eget Forum, hvis du kun har adgang til HTML, men som jonas nævner har chart et meget godt et....
Avatar billede ducks Nybegynder
06. marts 2002 - 15:30 #3
www.gratis-ting.dk der plejer man at kunne finde nogle gode nemme lette og gratise ting til sin hjemmeside
Avatar billede jonas- Nybegynder
06. marts 2002 - 15:31 #4
Opret dig som bruger, login og gå til denne side:
http://www.chart.dk/masterforum.asp?mode=for_new_forum
Avatar billede werd Nybegynder
06. marts 2002 - 15:31 #5
gør det selv gør det godt

Citat af: Jan Erik Messman
(Glad TV2 medarbejder)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2002 - 15:37 #6
Avatar billede fcs Novice
06. marts 2002 - 15:58 #7
Den bedste jeg har set er www.boardhost.com - der er reklamer, men den er glimrende ;-)
Avatar billede planet Nybegynder
06. marts 2002 - 22:52 #8
Tak for hjælpen.
Avatar billede fcs Novice
07. marts 2002 - 11:03 #9
Takker for point ;-)