Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. marts 2002 - 20:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vurder !!!!

http://www.dichael.dk/design/  :) .. Opretter et nyt når indholdet også kommer på

Hvad syntes i
Avatar billede startfirma Nybegynder
05. marts 2002 - 20:25 #1
Jeg synes det er fint.. men FOR MØRKT :)

Baben er den bedste..har du selv lavet den..    just kidding ;)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. marts 2002 - 20:54 #2
anybody else
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. marts 2002 - 19:39 #3
Jeg synes godt nok, at det er nogen en velkomst man får på start siden "If you got anything else then fuck off"! Meget imødekommende

Jeg synes at det er en flot side, den er let at overskue og meget brugervenlig. Men som startfirma skriver, er den måske lige mørk nok. De eneste liv der er på siden, er de meget lyse grønne detaljer. Jeg synes at du skal sætte nogle farver på. Behold f.eks. baggrund og lav de forskellige kasser ind i anden farve.
Bruge evt. http://www.colorschemer.com/online/
Men ellers en flot side
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
07. marts 2002 - 12:14 #4
1 ting----- få den grimme grønne farve væk og gør siden en smule lysere ;o) ellers fedt design

5@10
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
07. marts 2002 - 12:15 #5
det var vist 2 heh