Avatar billede yebzqey Nybegynder
04. marts 2002 - 15:19 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Frontpage 2002 på win2k server

Som titlen afslører drejer det sig kort og godt om en fuldstændig opsætning af frontpage på en windows 2000 server. Opgaven vil udover at blive belønnet med point også blive betalt.
Kun seriøse henvendelser!
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 15:21 #1
hvor henne i verden?
Avatar billede cygnet Praktikant
04. marts 2002 - 15:25 #2
Kun seriøse *lol*

Og så får man svar fra en gut med en nick efter en fugl hvis levebrød består i hvor heldig han er :-)

Ej joke - hojben er en kanon gut har arbejdt sammen med ham i en månedstid og kun positive ting at sige om ham

/cygnet
www.cygnet.tk
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 15:27 #3
krist > hvis du ikke havde været så langt væk havde jeg sq nappet i dig.. med mit store næb;)
Avatar billede yebzqey Nybegynder
04. marts 2002 - 15:30 #4
Hojben> Lad os maile sammen. har du en mail?
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 15:33 #5
eksperten@netwebber.dk
Avatar billede yebzqey Nybegynder
04. marts 2002 - 15:36 #6
Eller rettere. Lad os bare snakke her. Det er jo fint nok at eventuelle andre interesserede får detaljer at vide.
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 15:39 #7
fint med mig.. hvor henne i landet?

Hvordan vil du ha det ordnet?
Avatar billede yebzqey Nybegynder
04. marts 2002 - 15:44 #8
Du tager til kbh og sætter serveren op. Du bliver betalt og alle er glade.
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 15:46 #9
heldigt at jeg er i kbh...

nu er det sådan at jeg ikke har telefon... hm så det må blive over mail resten...
Avatar billede yebzqey Nybegynder
04. marts 2002 - 15:49 #10
Hvor lang tid vil du regne med at opsætningen tager? Og hvad er den timeløn?
Avatar billede yebzqey Nybegynder
04. marts 2002 - 15:51 #11
den=din
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 15:51 #12
send specifikationer på hvilken server det er om der er oprettet brugere og om der er andet der skal testes..

løn finder vi ud af
Avatar billede yebzqey Nybegynder
04. marts 2002 - 16:03 #13
Det er en pentium 3 med 1GB RAM hvor der allerede er installeret frontpage. Der er desuden kunder på den allerede. Den eksisterende frontpage opsætning er i stykker. Styresystemet er somallerede nævnt windows 2000 server. Der er installeret ASP, PHP og MySQL og hvad dertil hører på den.
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 16:05 #14
hvorfor så ikke bare hente FPE 2002?

den ligger gratis hos M$
Avatar billede yebzqey Nybegynder
04. marts 2002 - 16:06 #15
Nåmen jeg vil lade spørgsmålet stå åbent i et stykke tid for at se om der skulle være andre om buddet. Alle der kommer med indlæg bedes sige deres anslåede pris og arbejdstid.
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2002 - 17:04 #16
det burde ikke tage mere end 1-2 timer alt i alt..

kommer selvf. lidt an på hvor mange kunder I har i forvejen..

da de alle skal opgraderes...

en anslået totalpris = 4-500,-
Avatar billede grinderslev Praktikant
05. marts 2002 - 01:39 #17
Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten.
Avatar billede hojben Novice
05. marts 2002 - 01:50 #18
Korrekt :o)
Som du kan se så er der ikke svaret kun kommenteret... og han skal da ihvertfald selv acceptere sit sp. hvis han får det udført af andre veje...

(tak for opmærksomheden ;))
Avatar billede yebzqey Nybegynder
20. september 2002 - 20:18 #19
Ligemeget... Frontpage er noget lort.