Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. marts 2002 - 15:14 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Ny funktion :)

hej alle

jeg har lige opdaget en ny funktion: hvis man holder musen over f eks. konto i et lille stykke tid så kommer der en lille menu frem :)

Smart ;)

S.B.A
Avatar billede initializing Nybegynder
04. marts 2002 - 15:16 #1
Nice.. =)
Avatar billede keysersoze Guru
04. marts 2002 - 15:16 #2
jeg ved ikke hvor smart det er at ½-delen af menuen er gemt bag et banner... se fx under Kategordioverskigt når der er et banner lige neden under
Avatar billede initializing Nybegynder
04. marts 2002 - 15:16 #3
Den funktion manglede også...
Avatar billede admin Novice
04. marts 2002 - 15:16 #4
Håber i kan lide det :)

Der er også en for Kategorioversigt og Info.
Avatar billede dmcn Praktikant
04. marts 2002 - 15:17 #5
Tak for tippet, du er bare alletiders, taaak! :)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. marts 2002 - 15:18 #6
admin>>Det er en meget god funktion

i gør et godt stykke arbejde :)

Tak :)
Avatar billede nonick Nybegynder
04. marts 2002 - 15:18 #7
Nice...!
Avatar billede jonas- Nybegynder
04. marts 2002 - 15:19 #8
admin: Jo, det ser fedt ud. Så kan det jo være at man kan finde rundt, igen :o)
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
04. marts 2002 - 15:19 #9
IE only :(
Avatar billede initializing Nybegynder
04. marts 2002 - 15:21 #10
Hvis den ikke virker i f.eks. Netscape så er det jo ikke så godt :( Jeg ved der er mange her inde der ikke bruger IE. Dvs. de har jo ikke en chance for at nyde godt af denne funktion...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. marts 2002 - 15:21 #11
lars>> ja det har du ret i..jeg kan også kun i IE..ikke i netscape
Avatar billede admin Novice
04. marts 2002 - 15:24 #12
Vedr. IE mangler vi viden til at få sitet til at køre ordenligt i andre browsere. Vil nogen hjælpe, betaler vi gerne for det. Vi kan håndtere følgende valuta: DKK & E-Mail reklame.
Håber i vil hjælpe! Ring eller skriv: 70270767 / info@eksperten.dk
Avatar billede initializing Nybegynder
04. marts 2002 - 15:24 #13
Vote Cast Aganst Admin ;)

Ej. Her i IE er den sgu fin og jeg har allerede brugt den. =)
Avatar billede initializing Nybegynder
04. marts 2002 - 15:26 #14
Against*
Avatar billede jonas- Nybegynder
04. marts 2002 - 15:26 #15
Det er en smart genvej da siden engang imellem kan være lidt langsom. Nu kan man besøge samtlige sider ved kun 1 klik. Smart-smart :o)
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
04. marts 2002 - 15:33 #16
admin >> to tips er gratis :))

1) http://dynapi.sourceforge.net/dynapi/ :) the one and only

2) Sider som dr.dk har helt skippet det, tv2.dk dropper det når der virkeligt er pres på, oncable.dk har reimplementeret en horisontal let løsning - de "store" drenge passer meget på med at lege med dhtml grundet det er tungt og sløver håjtrafik sites.

/ LJ
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2002 - 16:01 #17
LJ> Helt har de vist ikke droppet det -> http://www.dr.dk/skum/boogie/
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
04. marts 2002 - 16:24 #18
space >> fra forsiden anyway :) mest traffikeret og det fuckede desværre ofte. Derfor fjernede de det derfra og fik et kedeligere men bedre fungerende design...
Avatar billede startfirma Nybegynder
04. marts 2002 - 17:37 #19
Hos mig køre scrolldown bag banneret ??? Det er ikke så brugervenligt :)

Men ellers en fed funktion :)

mvh www.startfirma.dk

http://www.eksperten.dk/spm/180790
Avatar billede startfirma Nybegynder
04. marts 2002 - 17:37 #20
IE 5, win2000

:)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
04. marts 2002 - 17:38 #21
hmm..hos mig kører det IKKE bag banneret :)
Avatar billede admin Novice
05. marts 2002 - 16:49 #22
lars_jensen: Det kan jeg godt huske du har talt om. Den funktion vi bruger skulle ikke lave fejl, og loader kun 1 niveau. Men helt hurtig er den ikke. Er det et stort problem kan vi opbygge den så man kan vælge den til/fra via E Pro.