Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 09:06 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Boot or not????

Jeg har lige fået ny harddisk i min computer. Lige nu kører jeg med Windows me som kører ok. Men nu når jeg skal til at installere xp ude i dos fra cd'en siger den at "This program cannot be runned in ms-dosmode".

Hvis jeg så skal ha xp ind skal jeg så bruge en xp startdiskette??????
Avatar billede bundgaard Nybegynder
04. marts 2002 - 09:12 #1
du skal bare sætte cd'en i..og boote op på den :)
Avatar billede nitrix Nybegynder
04. marts 2002 - 09:14 #2
Det er osse det jeg gør men når jeg siger setup siger den "This program cannot be runned in ms-dosmode".
Avatar billede bundgaard Nybegynder
04. marts 2002 - 09:15 #3
prøv at gå ind i windows..og sæt cd'en i der
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. marts 2002 - 09:16 #4
tror du ikke det er ligesådan på XP som med NT/2000

du skal installere fra X:\I386\winnt
Avatar billede bundgaard Nybegynder
04. marts 2002 - 09:18 #5
pornholmer > smut ind på jubii istedet ;)
Avatar billede kapla Nybegynder
04. marts 2002 - 09:18 #6
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
04. marts 2002 - 09:22 #7
sæt den til at boote på dit cd-rom drev. Den kan du gøre inde i bios. Tryk DELETE , når du starter din maskine. Jeg havde det samme problem
Avatar billede pornholmer Nybegynder
04. marts 2002 - 09:24 #8
man kan selvfølgelig også - som alle andre siger - sætte den til at boote fra cd-rommen! :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2002 - 11:50 #9
start dog installationen fra winme - langt det nemmeste/hurtigste :)
Avatar billede nitrix Nybegynder
07. marts 2002 - 21:47 #10
Jeg hedder NiTrix, og jeg være nydansker, mig give jeg mine point tilbage selv, for jeg er lækker, og det er Tikkie også...
Avatar billede resten Nybegynder
07. marts 2002 - 22:31 #11
anmeldt
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2002 - 22:32 #12
nitrix> du er anmeldt tidligere for at gøre samme nummer - tsk tsk...
Avatar billede xenophobia Nybegynder
07. marts 2002 - 22:34 #13
Avatar billede resten Nybegynder
07. marts 2002 - 22:39 #14
Jeg kan blive edder rasende på sådan en klovn når vi alle sammen sidder og bruger en masse tid på at hjælpe og så bliver man bare gjort til grin.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
07. marts 2002 - 22:41 #15
Jeg fik point da jeg svarede ham på et andet spm, men det var også nogen der sagde jeg skulle melde ham hvis jeg ikke snart fik point.

Men de andre spm hvor han har snuppet pointene selv er noget snyd!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2002 - 18:18 #16
brugeren deaktiveres.