Avatar billede bonni Nybegynder
03. marts 2002 - 22:58 Der er 9 kommentarer

opstart

For det meste skal jeg starte min computer op 8-10 gange inden den er der. Nogen gange midt i et program går den ud og genstarter.I mit mail proram er der en masser af mail som ikke kan slettes, de er skrevet samme tid og dag, og samme afsender.Nogen spil kan det ikke lade sig gøre at spille.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 23:04 #1
puha du - jeg ville nok geninstallere, med alle de fejl...
Avatar billede slyhn Nybegynder
03. marts 2002 - 23:04 #2
Havde samme problem indtil vi skiftede batteriet på bundkortet
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 23:05 #3
kan du ikke lige skrive hvilken cpu og bundkort du har
Avatar billede snubby Nybegynder
03. marts 2002 - 23:06 #4
kør en virusscanner.
hent alt om sikkerhed på ms-update.
kør diskdefrag.
prøv at kikke dig omkring på www.wintip.dk
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
03. marts 2002 - 23:10 #5
Jeg tror næsten, at du har fået en virus !
Avatar billede trismegistos Nybegynder
03. marts 2002 - 23:12 #6
Hvorfor kan du ikke slette dine mails ? hvordan gør du?
Det kunne lyde som om din comp har alvorlige problemer men det er svært at sige præcis hvad problemet/problemerne er ud fra de oplysninger du har givet.
I dit mailprogram skal du markere alle de mails som du vil slette og så trykke delete knappen på dit keyboard. Hvis det ikke kan lade sig gøre skal du finde alle filerne på din harddisk og slette dem derfra. Søg efter .dbx filer.
Mht. spil kan det skyldes en uendelig række ting. More input needed..!!
Avatar billede hemning Nybegynder
03. marts 2002 - 23:20 #7
Jeg har været ude for noget i samme stil, jeg kunne hverken kopiere slette eller flytte, hverken filer, eller tekst m.m. i programmer! Formater harddisken og geninstaller, det er sikkert ikke nok at installere oveni den gamle! Men det er nok også en god ting at se efter vira, men du bliver nok nødt til at starte forfra, da der sikkert er kommet en hel del fejl i systemfilerne!
Avatar billede karlslund Nybegynder
04. marts 2002 - 10:50 #8
Problemet med du ikke kan slette mails er pga. index-fejl i Outlook Express. Vælg "komprimer mappe" i fil-menuen, så genopretter den, og du kan igen slette mails.

Hvad angår resten af problemerne, så lyder det noget mere omfattende end at det kan løses her. Jeg vil nok også vælge at geninstallere maskinen.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:13 #9
lukketid?!