Avatar billede hans_ch Nybegynder
03. marts 2002 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med backupdrev på win2000 server

Jeg har et problem med en win2000 server. Den vil (for det meste) ikke lave backup. Den kommer med nogle forskellige fejl - bl.a. "Hardware failure" eller "Removable Storage did not mount the requested media".

Ud over det, så af og til siger win2000 at jeg har demonteret CD-ROM drevet og tapedrevet (HP colorado 10/20 GB intern). De sidder på samme IDE kabel.

Backupprogrammet er win2000 backup (eller hvad det nu hedder - i hvert fald standarten).
Jeg har prøvet at sætte andre RAM i for at prøve om det var dem, men det hjalp heller ikke.

Er der nogen der har en idé om hvad problemet kan være?
Er tapedrevet mon defekt?

MVH Hans
Avatar billede martinhrj Nybegynder
03. marts 2002 - 22:27 #1
Hvis du har installeret win2000 som en opdatering, har jeg et par gange været ude for at BIOS'en skal opdateres for at al hardware fungerer (faktisk kun på Compaq). Men det er da et forsøg værd!
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
04. marts 2002 - 09:27 #2
Har du installeret SP 2.
Avatar billede hans_ch Nybegynder
03. juli 2002 - 10:46 #3
Tak for hjælpen ;-)
Avatar billede hans_ch Nybegynder
03. juli 2002 - 10:47 #4
Intet virkede...