Avatar billede lost-sniper Nybegynder
03. marts 2002 - 18:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nero står og hænger i SVCD brænding

Jeg har konveteret min Matrix til en kompatibel SVCD kvalitet, og den fylder 983 MB nå jeg vil brænde den, kan den safølig ikke være på, men jeg prøveraligevel, og når jeg skal brænde Fryser den ikke, men det eneste der køre er sekundvisern på tid i hvor længe den har brændt, den siger Encording vidio og den øverste procentlinie er grå, og den anden er lidt lysere grå, med tallet 0%, den lille lampe i prgrammet er grøn, og min computer virker fint, hakker ikke spor. og kan saktens lukke Nero uden besvær.

Køre Windows XP
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 18:27 #1
sæt brænderen til at owerburne
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
03. marts 2002 - 18:29 #2
æhhh, owerburne, hvad hjælper det?
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
03. marts 2002 - 18:32 #3
okey nu køre den, den konventere bare.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 23:50 #4
øøøh - den kan sgu da ikke være på en skive, hvis den fylder 983MB???!
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
04. marts 2002 - 07:39 #5
Det derfor den tager så lang tid, den Encoder Videoen til pracis 760MB