Avatar billede clausi Nybegynder
03. marts 2002 - 18:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Webcam

Hejsa,
Kan man opsætte et webcam til at køre live i FP?

V.h.

Clausi
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 18:25 #1
ja
Avatar billede manon Nybegynder
03. marts 2002 - 18:25 #2
Definer "live i Frontpage" ?
Avatar billede clausi Nybegynder
03. marts 2002 - 18:29 #3
Jo altså, jeg kunne godt tænke mig at lave en hjemmeside i FP hvor man skal se hvad mit webcam optager. Har et udemærket Logitech cam, men for at lave live optagelser her, skal man gå ind på deres sider og tilmelde sig mod betaling. Og så hviker det ikke ordentligt.

V.h.
Clausi.
Avatar billede jensb Nybegynder
06. marts 2002 - 21:52 #4
Download dette program : http://tucows.opasia.dk/preview/193945.html

Dette er et webcamprogram til streaming video, som indeholder en slags webserver. Programmet kan automatisk genere den HTML som skal bruges for at indsætte webcam på din side. Når du har fået programmet til at lave HTML koden, så indsætter du bare denne kode i Frontpage i HTML-view

Programmet har også mulighed for bare at uploade billeder hvert sekund, minut, time eller hvad du har lyst til. Eller det kan sættes til at sende billeder, hvis der er bevægelser...som sikkerhed ved inbrud, så sender det mails med billeder.
Avatar billede jensb Nybegynder
07. marts 2002 - 17:58 #5
hov det skulle ha' været et svar
Avatar billede clausi Nybegynder
07. marts 2002 - 18:04 #6
Hej Jensb,

Tak for svaret, arbejder på sagen og vender tilbage senere.
Avatar billede clausi Nybegynder
07. marts 2002 - 18:11 #7
Hej Jensb,

Tak for dit svar. Arbejder på sagen og vender tilbage senere.
Avatar billede clausi Nybegynder
09. marts 2002 - 01:03 #8
Tak.

V.h.

Clausi.
Avatar billede jensb Nybegynder
09. marts 2002 - 01:04 #9
tak for point
Avatar billede clausi Nybegynder
09. marts 2002 - 01:06 #10
Roder lidt rundt i det med de der point. Jensb: Sig til hvis du ikke har fået dine point.

/Clausi