Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. marts 2002 - 15:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

kom med et bud:

hvores site (www.kc-frugt.dk) har MEGET kraftigt brug for at blive fornyet, eller det vil sige sig, det har i sin forstand aldrig været nyt! (når jeg siger nyt, mener jeg stilen)
Jeg søger derfor et bud på hvor meget i skal have for at designe en side til hvores firma!
det skal være en side som vi selv skal kunne vedligeholde....

Bob
Avatar billede klas Juniormester
03. marts 2002 - 15:15 #1
Hvis du brugte www.sharksforum.com ville folkene bag eksperten nok blive glade - og det er en rigtig god måde at få seriøse folk til de opgaver man skal have lavet - har selv brugt siden flere gange :)
Avatar billede arriva Nybegynder
03. marts 2002 - 15:16 #2
kommer selvfølgelig helt an på hvor meget du mener der skal laves... men du kan maile mig på mrt@broze.dk, jeg er da interesseret i at høre mere...

Mvh. Morten Riis
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 15:17 #3
Desuden er dette den anden post, du har oprettet indenfor en time med det samme spm.
Avatar billede lillebror Nybegynder
03. marts 2002 - 15:17 #4
Mit icq nummer er 20805451, min mail zoul@zpeed.dk. det eneste jeg kan vise dig er www.zpeed.dk/newzpeed/newzpeed.php også er den ikke engang i nærheden af færdig :)

Kontakt mig med en plan over lige præcis hvad der skal laves. Så kan jeg give dig et bud.
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
03. marts 2002 - 15:18 #5
Skal prisen være inklusiv shoppingcart løsningen under bestilling ?

/ Lars
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. marts 2002 - 15:19 #6
Kommentar fra startfirma
03/03-2002 14:57:44    mr-bob>

Det er vel heller ikke 2 ens spørgsmål :)

Det her spm. er ønsket om erfaring med designfirmaer.

Dit spm. i freelance vil være ønsket om en konkret løsning..

MEN jeg lukker her!!! undskyld ulejligheden!
Avatar billede startfirma Nybegynder
03. marts 2002 - 15:20 #7
simonia> Det er ikke samme spørgsmål, ta´dig sammen !
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. marts 2002 - 15:21 #8
lars jensen> det behøver det ikke, men hvis det kunne lade sig gøre ville det være super......

ref.: http://www.eksperten.dk/spm/180291

LUKKER HER!!!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. marts 2002 - 15:22 #9
det er ligemeget startfirma, jeg får vel omtrent det samme ud af det! :-)
Avatar billede arriva Nybegynder
03. marts 2002 - 15:24 #10
mr-bob: Kan du ikke lige specificere om du søger en designer eller en der også kan lave dit shoppingsystem om?!?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
03. marts 2002 - 15:36 #11
jeg søger en designer!!!
Avatar billede pfp Nybegynder
03. marts 2002 - 17:41 #12
Hej,

Du er meget velkommen til at kontakte mig på peter@votus.dk med yderligere information, så kan vi evt. finde ud af noget.

Et par referencer:
www.givskud-el.dk
www.vejlekoel.dk
www.billundkoel.dk
www.lindholm-byg.dk (endnu ikke færdig)
www.votus.dk

Håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Peter F. Poulsen
Avatar billede peterheinzl Nybegynder
03. marts 2002 - 22:15 #13
Jeg giver gerne et bud. Først vil jeg gerne vide hvad der gemmer sig i bestillingsdelen.
Du kan se kompetencer og referencer på www.cgi-shop.dk
Mail: peter@cgi-shop.dk