Avatar billede bi Nybegynder
03. marts 2002 - 13:51 Der er 17 kommentarer

Projekt samarbejde

Mangler du en erfaren sparrings partner indenfor salg/marketing etc. ?
Jeg har bred erhvervs erfaring, kontor faciliteter m.v.
Avatar billede startfirma Nybegynder
03. marts 2002 - 13:53 #1
Man må ikke oprette et spørgsmål mere end 1 sted:

http://www.eksperten.dk/spm/180272

:)
Avatar billede foodear Praktikant
03. marts 2002 - 13:54 #2
Ja det er sq spam. Luk de andre eller anmeldelse på vej!!!
Avatar billede startfirma Nybegynder
03. marts 2002 - 13:58 #3
Avatar billede foodear Praktikant
03. marts 2002 - 13:59 #4
Anmeldt for spam ;(
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. marts 2002 - 14:02 #5
"bred erhvervs erfaring" men at kunne læse en tekst hvor der
står:

  Her kan du oprette et spørgsmål på Eksperten. Husk at vælge den rigtige kategori og
  at spørgsmål kun må oprettes 1 gang.

det kan manden ikke
Avatar billede foodear Praktikant
03. marts 2002 - 14:03 #6
hørt!
Avatar billede yaief Nybegynder
03. marts 2002 - 23:32 #7
På den anden side spammer i jo også lige rigeligt. Kan i ikke bare anmelde og så ellers lade andre bruge spørgsmålet til hvad de vil?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. marts 2002 - 23:39 #8
nej, det kan vi ikke
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 18:49 #9
bi : Du bedes holde den slags reklamer udenfor eksperten. Spørgsmål besvarer vi gerne, men reklamer kan du finde mange bedre steder til. :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
12. marts 2002 - 18:52 #10
n0rmality> Tillykke med udnævnelsen :) Nu har i travlt :))

Mit råd til dig.. remember watersafe proof :)
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 18:54 #11
startfirma : hehe - bare rolig. Alle anmeldelser tjekkes grundigt, og er den bare lidt sløv nøjes vi med at give en advarsel. :)

Desuden kan alle konti genaktiveres, hvis det skulle gå helt galt.
Avatar billede startfirma Nybegynder
12. marts 2002 - 18:57 #12
fint..  genaktiver venligst startfirma.dk, fejlen er at mit domæne er flyttet.. henrik@startfirma.dk virker nemlig ikke mere så jeg kan ikke gøre en skid. Vil du ikke ændre den til henrik@talkative.dk så klare jeg resten derfra :)
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 19:04 #13
startfirma : Beklager, vi har ikke adgang til at lave den slags ændringer. Find ekspertens telefonnummer og ring og råb lidt - det virker vist bedre end at sende mails. :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
12. marts 2002 - 19:06 #14
Nej det gider jeg ikke spilde min tid på.. synes bare det er VERDENS dårligste service!  :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
12. marts 2002 - 19:09 #15
Sagen er den at jeg skiftede host. Derfor virker henrik@startfirma.dk. Da den nye version af eksperten kom legede jeg lidt med den, og skiftede blandt andet password. Men jeg fik jo så ingen valideringsmail da jeg ikke kunne modtage mails, og uden klik på validering så kan jeg jo ikke komme logge..hmmm...

Jeg er ved at få mailserver på startfirma igen og kan derfor igen oprette henrik@startfirma.dk  OG BARE lige så du ved det, så overføre jeg de point jeg har tjent minus den jeg automatisk har tjent..  det er ikke snyd uanset hvordan du vil tolke reglerne !!!!

:)))
Avatar billede dmcn Praktikant
12. marts 2002 - 19:13 #16
*LOL* Jeg tror slet ikke jeg vil tage den diskussion med dig - det går bare galt. :)
Avatar billede bi Nybegynder
29. august 2002 - 08:21 #17
Spørgsmål lukket af BI