Avatar billede eagle123 Nybegynder
03. marts 2002 - 00:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Man kan bare annulere!!!!

Når man har password på sin 98'er kan man bare trykke på annuler når den starter op og så kommer man ind alligevel kan man ikke lave det sådan ligesom det er i Win2000 og XP. Intet password ingen adgang.
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 00:26 #1
Nej desværre en ulempe ved 98.
Det er derfor ikke spor sikkert at bruge m.m. de andre brugere er så totalt uvidende at de tror de ødelægger noget ved det:)
Avatar billede eagle123 Nybegynder
03. marts 2002 - 00:29 #2
Jeg kan bare ikke undvære 98 da det ikke er alle spil der køre i XP
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 00:35 #3
Start regedit.exe fra Kør i Start-menuen, find H_HKEY_LOCAL_MACHINE\Network\Logon\ og indsæt ny strengværdi -> MustBeValidated med værdien 1. Dette forhindrer, at brugeren trykker knapperne Annuller og X (kryds) når logon-vinduet vises.

ref http://www.gnuskole.dk/bog/serverwin.html#WINKLIENTER
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 00:36 #4
98 er også bedst til spil, synes jeg.

Er det ikke din egen PC da?

Denne computer - kontrolpanel - users
Her kan du oprette flere brugere, men som sagt sikkerheden er lig nul i 98
Avatar billede eagle123 Nybegynder
03. marts 2002 - 00:38 #5
Det er min egen PC og jeg har installeret både 98 og XP
Avatar billede eagle123 Nybegynder
03. marts 2002 - 00:38 #6
space-> kan du prøve at forklare det lidt nærmere
Avatar billede mulle_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 00:40 #7
Skift til BSD...
Avatar billede eagle123 Nybegynder
03. marts 2002 - 00:41 #8
Hvad er BSD...?????
Avatar billede Noone Nybegynder
03. marts 2002 - 12:42 #9
space >> Hvis man ikke kan blive valideret af en domain controller er den løsning ikke smart, da men så ikke vil kunne bruge computeren. Men hvis man har en PDC så virker det fint.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 14:31 #10
chanoa >> Du har sku ret