Avatar billede jesperht Nybegynder
01. marts 2002 - 18:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

defragmentering

Når jeg forsøger at defragmentere min harddisk, genstarter defragmenteringen efter cirka ½ time, og fortsætter på denne måde i en uendelighed uden at blive færdig. Jeg har deaktiveret pauseskærm og antivirus.

Mvh

Jesper
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 18:32 #1
har du prøvet at scanne disken for fejl først?
Avatar billede strato Nybegynder
01. marts 2002 - 18:35 #2
Du har med al sansynlighed et andet program kørende der forhindrer defrag i at køre.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. marts 2002 - 18:37 #3
eller en fejl på diken du først skal fjerne ved at scanne disken.
Avatar billede spirit2spirit Nybegynder
01. marts 2002 - 18:56 #4
sørg for at alle programmer er lukket....også eventuelle antivirusprogrammer...
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2002 - 18:57 #5
Prøv evt. at boote op i fejlsikret tilstand. Så burde du ikke have problemer. Du kan afslutte alle aktive programmer incl. dem i din systray og prøve igen.