Avatar billede gobot Nybegynder
01. marts 2002 - 15:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Exchange 5.5?

Er der Webmail i exchange 5.5?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
01. marts 2002 - 15:33 #1
så vidt jeg ved.
Avatar billede gobot Nybegynder
01. marts 2002 - 15:34 #2
Hvordan opsætter man den?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
01. marts 2002 - 15:36 #3
jeg ved kun den er med i installationen.

jeg har ikke selv prøvet at sætte det op. (endnu)

desværre.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2002 - 20:35 #4
Ja der er, du skal installere outlook web access, hvorefter du kan tilgå din web server ved at skrive http://servernavn/exchange i browserens adresselinie. Hvis du har brug for mere info, så skriv, jeg har manual grundlag for dette
Avatar billede gobot Nybegynder
04. marts 2002 - 09:22 #5
Er det med på installations cden til exchange? jeg syntes ikke lige at kunne finde det program (Outlook web access)
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. marts 2002 - 10:37 #6
Den ligger på exchange server CD'en. Den addes under Svrmin. D.v.s. du skal gennemføre en tilføjelse til den installation du allerede har foretaget
Avatar billede gobot Nybegynder
04. marts 2002 - 10:40 #7
Mange tak.. Så skulle det bare fungere med de oprettede brugere når den er installeret? ..
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2002 - 13:43 #8
Ja uden problemer. Hvis brugeren skriver exchangeservernavn/exchange i browserens adresselinie, vil de blive præsenteret for en logonside
Avatar billede gobot Nybegynder
06. marts 2002 - 11:54 #9
Mange tak