Avatar billede cyber-kox Nybegynder
01. marts 2002 - 13:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ønsker vurdering

Jeg ønsker lidt response for min hjemmeside. Siden ses bedst i 800*600 og IE 6.0.

Siden findes på www.cyber-kox.subnet.dk
Avatar billede 3330 Nybegynder
01. marts 2002 - 13:29 #1
den er nogenlunde men det er nok mest fordi jeg kender dig.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
01. marts 2002 - 13:29 #2
tja menuen ser undelig ud i alle andre opløsninger end 800x600

Og fjern det popup når man lukker siden.
Avatar billede razorgoose Nybegynder
01. marts 2002 - 13:29 #3
ganske NICE,men syntes din Font er lidt for mørk på siden:(
hvis du lavede login og brugernavnkassen om til hvid ville den er være god:)

held og lykke fremover
Razorgoose
Avatar billede muhammedali Nybegynder
01. marts 2002 - 13:31 #4
Altså  er meget bedre end den var i juletiden. De røde Br reklamer passer bare ikke alt for godt til den blå baggrund. Den lille skrift er også besværlig at læse på den blå baggrund. Men ellers en fed hjemmeside. Bare fortsæt sådan Malle.

Karakter: 9

Muhammed Ali
Avatar billede jensi Nybegynder
01. marts 2002 - 13:33 #5
Hej med dig!!

Jeg synes din hjemmeside er fed, men kunne du ikke lige vælge en anden baggrund... Den er jo nærmest bægrå.
Desuden synes jeg godt du kunne vise et klip fra dine spil, istedet for kun navnet, lige som Coolspil-hjemmesiden, hvis du har været på den, hvilket jeg regner med at du har.
Held og lykke med din hjemmeside!
Karakter: 9
Hilsen Jens
Held og lykke med den!
Avatar billede sthen Nybegynder
01. marts 2002 - 13:33 #6
Hvis du en anden gang ønsker en ORDENTLIG site-vurdering så la' vær' med at lukke spm efter mindre end fem minutter.