Avatar billede admin Novice
28. februar 2002 - 15:01 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Optimering af CSS / HTML på Eksperten

Vi vil sætte stor pris på hvis der er en eller flere brugere der vil gå sammen og hjælpe os med at optimere vores CSS / HTML så Eksperten ser ens / ordentlig ud i alle browsere.

Betaling: E-Mail reklame for dit site / T-shirts / ?
Avatar billede codebase Praktikant
28. februar 2002 - 15:21 #1
hvorfor H... tror i folk gidder gå med jeres T-shirts ???
Hvis i har problemer med koden, så køb jer til det !!
Avatar billede admin Novice
28. februar 2002 - 15:30 #2
Tal pænt !
Jeg lægger også op til betaling i rede penge med mit "/ ?" men vil foretrække en anden form for betaling da der skal spares på pengene.
Avatar billede codebase Praktikant
28. februar 2002 - 15:38 #3
du er sku' da for langt ude, hvis du ville betale penge ville du vel oprette dette spm på jeres http://www.sharksforum.com/ ???

eller er der ingen bruger sharksforum ?? *GGGG*
Avatar billede admin Novice
28. februar 2002 - 15:46 #4
Kan man betale med E-Mail reklame på www.sharksforum.com ? Nej. Derfor!
Avatar billede codebase Praktikant
28. februar 2002 - 15:56 #5
..læs mit indlæg ..
hvis du ville betale penge ville du vel oprette dette spm på jeres http://www.sharksforum.com/ ???

eller er der ingen bruger sharksforum ??
Avatar billede codebase Praktikant
28. februar 2002 - 15:59 #6
http://www.sharksforum.com/q/178 , i koder for vildt venner... :-)
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
28. februar 2002 - 16:00 #7
codebase >> roolig nu... spis lige brød til :))
Avatar billede admin Novice
28. februar 2002 - 16:07 #8
codebase: Jeg kan se at du udelukkende er ude på at chikanere mig. Den opførsel ser du ikke fra mig på dit site, selvom jeg er stærk modstander af det. Opfør dig ordentligt eller luk din konto. Sker det igen gør jeg det.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
28. februar 2002 - 16:07 #9
Codebase -> har du fået det forkerte ben ud af sengen ?
Avatar billede jokn Nybegynder
28. februar 2002 - 17:16 #10
Jeg synes nu codebase taler rimelig fornuftigt. Godt nok lige ud fra posen, men aligevel.
Avatar billede beldring Nybegynder
28. februar 2002 - 21:02 #11
Jeg vil sige, at hvis der er en, som har ret til at gøre hvad han vil, så er det vel admin! -Og han gør det jo bl.a. for vores skyld, så nu synes jeg lige vi slapper af CODEBASE!!!
Avatar billede sofie_a Nybegynder
01. marts 2002 - 09:19 #12
Codebase og JoKn fra taberkopien burde holde sig LANGT væk fra eksperten!!

De kommer nok herind fordi det ikke hjælper at stille spørgsmål på deres eget site.. der er jo INGEN brugere... INGEN !!

Jeg havde med markedsføringslovens §1 og §5 lukket deres lorte side forlængst!

Admin> Ville vildt gerne hjælpe, men kan ikke finde ud af CSS :(
Avatar billede tmceu Praktikant
01. marts 2002 - 15:46 #13
Jeg vil gerne melde mig som interesseret i at hjælpe.

Jeg fatter virkelig ikke brugere som codebase. For hvilke penge skal Eksperten købe sine ydelser ? Alle de penge som ingen af os nogensinde har betalt for at bruge sitet ?

Et hurtigt kig på hans profil viser at han gennem tiden har fået rigelig hjælp herinde og så takker han med kommentarer som disse, stjæler hele konceptet, strukturen, nasser på navnet og selv farverne er sg næsten identiske :-(
Avatar billede jokn Nybegynder
09. marts 2002 - 00:12 #14
sofie a:
JokN fra taberkopien? hmmm.... øh?
Kræver en undskyldning.
Avatar billede mtrolle Nybegynder
22. marts 2002 - 15:00 #15
Det håber jeg sgu ikke du får jokn!!!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. april 2002 - 20:28 #16
Er problemet med CSS løst?
Ellers er det da noget jeg gerne skal kigge på, kontakt mig på vladimirr@vladimirr.dk eller icq 51490408

//Anders
Avatar billede initializing Nybegynder
24. maj 2002 - 20:43 #17
Støtter sgu lidt Codebase her.

Valutaen på Eksperten er som bekendt points. Det evd du godt Admin, ik? :)

Hvis du vil ha' noget gjort for penge burde du smutte hen til Sharksforum.com som du selv kører. Da valutaen er DKK der.

Men det kunne være fedt at komme oppe i byen med en Eksperten.dk T-shirt :)
Kan de måske købes for penge? ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
24. maj 2002 - 20:43 #18
Glemte ;)

-Martin
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2002 - 20:48 #19
codebase + initializing> I må undskylde mig - men i er sgu FOR latterlige nu!
Vil i hjælpe for den betaling admin stiller i udsigt er det fint - er i utilfredse og syntes at det er for lidt - jamen så spring spørgsmålet over!
Avatar billede initializing Nybegynder
24. maj 2002 - 20:52 #20
John: Jamen kan du ikke se det? :) E.dk er kun til point. Sharksforum.com er til penge valuta?

Og han vil måske bl.a. betale med point hvis det bliver nødvendigt.
Dvs. at han skal til at skrive www.sharksforum.com i browseren!
Avatar billede initializing Nybegynder
24. maj 2002 - 20:53 #21
Rettelse:
Og han vil måske bl.a. betale med point hvis det bliver nødvendigt.
>
Og han vil måske bl.a. betale med DKK hvis det bliver nødvendigt.

:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2002 - 20:53 #22
initializing> du misser pointen - eksperten.dk er ejet af admin, han må sgu godt udlove værdier for udført arbejde :)
Avatar billede resten Nybegynder
24. maj 2002 - 20:53 #23
Der er jeg enig John hvad fanden er det for noget at angribe manden på den måde han er sku da ved at bygge det hele op for vores skyld tsk tsk.
Det er sku ærgligt jeg ikke kan kode :(
Avatar billede initializing Nybegynder
24. maj 2002 - 20:54 #24
John: Vi andre må ikke?

Har da tit set folk så 'ballade' pga. de udlover andet end point.
Og nej, gidder ikke sidde og finde ref. nu
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2002 - 20:56 #25
initializing> ja, jeg gider ikke diskutere hvad admin må og ikke må.
Bottom line er at han ejer sitet, og han må selv bestemme.
Avatar billede initializing Nybegynder
24. maj 2002 - 20:56 #26
*Host... taber ...

:)
Avatar billede initializing Nybegynder
24. maj 2002 - 20:57 #27
Resten: www.html.dk ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
24. maj 2002 - 21:21 #28
initializing : Du kan på ingen måde sammenligne dette og opgaver stillet af "almindelige" brugere.
For eksempel kommer resultatet af dette næppe til at ligge frit tilgængeligt for alle, som det er kravet i andre spørgsmål.
Derudover, så er "spørgsmålet" oprettet i eksperten-kategorien under Kildekodehjælp - han kunne for så vidt ligeså godt have udsendt en E-nyt hvor han søgte hjælp.
Faktum er, at dette ikke er et "spørgsmål" men en opfordring til kyndige eksperter om at hjælpe, hvis de har lyst.
Og som andre siger: Det er admin - han gør som han lyster.

"*Host... taber ..."
Lad nu være med at trække debatten ned på det niveau - codebase begyndte, men han har ikke kommenteret i flere måneder. Ingen grund til at fortsætte.
Avatar billede codebase Praktikant
24. maj 2002 - 21:36 #29
damm hvor i spammer idag :-)
Avatar billede initializing Nybegynder
25. maj 2002 - 01:34 #30
Der kom det da? :)
Avatar billede admin Novice
03. juli 2002 - 11:57 #31
hvis nogen er interesserede i at hjælpe må i meget gerne skrive ændringer til info@eksperten.dk så finder vi en passende betaling i forhold til hjælpen givet :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. november 2002 - 17:14 #32
lidt til grin, der er kun én der tilbuder sin hjælp, og alle andre spammer spm'et til! Er det ikke lige så skidt som det codebase og initializing bliver beskyldt for!?

sorry min spam!!