Avatar billede kokkedreng Nybegynder
28. februar 2002 - 12:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Det nederst mangler i IE

Min internet Explore vil ikke vise min status linje i bunden??? hvordan kan det rettes ( opdatering? )

Hvis i sammentidig kan hjælpe..... jeg har haft et styresystem installeret på en midlertidig hardisk og startet op med den.. det gir en valgmulighed i starten om hvilket OS jeg vil bruge.. Nu er denne hardisk ikke i mere og jeg vil gerne fjerne denne mulighed så den ikke skal vælges hver gang MEN... Hvordan?..

Det er XP OS..

På forhånd tak

/Michael
Avatar billede jimse Nybegynder
28. februar 2002 - 12:40 #1
Skud!
Du har vel ikke slået det fra i vis?
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
28. februar 2002 - 12:47 #2
Ja her er det man skiller kloge fra de dumme ..... damm og jeg er webdesigner ;o))..... Hilser jimse tilykker med de nemme 50p fra snot dumme kokkedreng....

Gir 50p til det andet spm....

----> Jimse send lige et svar..
Avatar billede thomashove Nybegynder
28. februar 2002 - 12:54 #3
prøv at gå ind i dit kontrolpanel -> vælg system -> Advanceret

der skulle der nederst være mulighed for opsætning af hvilke operativsystemer der skal vises ved start...
Avatar billede jimse Nybegynder
28. februar 2002 - 12:58 #4
takker
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
28. februar 2002 - 13:06 #5
hov.... det ville den ikke dele dem op...???? hvis det virker thomashove laver jeg lige et spm med 50p til dig ...

/Michael
Avatar billede thomashove Nybegynder
28. februar 2002 - 13:07 #6
ok
Avatar billede jimse Nybegynder
28. februar 2002 - 13:09 #7
Hov - hov! det er da mig der skal af med nogle point.
Laver lige et spørgsmål.
Avatar billede jimse Nybegynder
28. februar 2002 - 13:14 #8