Avatar billede thomas55 Nybegynder
27. maj 2000 - 16:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan lukker man et vindue ?

hvordan lukker man en form ned, ved hjælp af en knap ?
Avatar billede borrisholt Novice
27. maj 2000 - 17:17 #1
Hej Thomas

Du tager en knap, sætter den på din form, klikker to gange på den og nede i koden skriver du

close;

Det virker hvis det er formen selv du vil lukke. Hvis det der imod er eksemplet fra før så sætter du knapper på Form1 og skriver

form2.close;

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
27. maj 2000 - 17:27 #2
Hej Thomas

Du tager en knap, sætter den på din form, klikker to gange på den og nede i koden skriver du

close;

Det virker hvis det er formen selv du vil lukke. Hvis det der imod er eksemplet fra før så sætter du knapper på Form1 og skriver

form2.close;

Jens B