Avatar billede maz21 Nybegynder
26. februar 2002 - 18:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nokia 6210

Displayet på min Nokia 6210 er underlig mørkt, når jeg ser andres 6210 er deres display meget tydligere men på min er det som om der er en masse små sorte prikker. Er der nogen der kender noget til dette?
Avatar billede jadebob Nybegynder
26. februar 2002 - 18:44 #1
Jeg tror det er tid til noget reperation. Er der stadig garanti på?
Avatar billede qzar Nybegynder
26. februar 2002 - 18:45 #2
Ja jeg arbejder i en tele butik og har selv haft en 6210. Der var det også et synligt problem. Hvis den var sådan da du købte den eller hvis din telefon ikke er særlig gammel så kontakt forhandleren!

-Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
26. februar 2002 - 18:45 #3
Bemærk at hvis det er en vandskade (lydder det ikke som om) er det på egen regning (og teknikerne kan godt se hvordan det er sket)!
Avatar billede praetorian Nybegynder
26. februar 2002 - 18:50 #4
De fleste fornuftige og professionelle teleudbydere dækker vandskader.
Avatar billede maz21 Nybegynder
26. februar 2002 - 20:02 #5
Det virker ikke som om den er defekt. Kan man ændre lysniveauet på den? Jeg har lige købt den på en hittegods auktion så jeg tror ikke der er garanti på.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
26. februar 2002 - 20:08 #6
Den skal bare have en software opdatering så skulle den meget gerne være i vinkel...Hvis der stadig er garanti på din telefon kan du gå ind hos Nokia i Kbh og få den opdateret gratis....husk garanti bevis :o)

S.B.A
Avatar billede maz21 Nybegynder
07. marts 2002 - 13:53 #7
Problemet løste sig selv da jeg skiftede display