Avatar billede sejnak Nybegynder
25. februar 2002 - 19:32 Der er 6 kommentarer

HJÆLP TIL MINIDISK

Jeg har en sony mz-r500 minidisk som kan optage men når jeg prøver at optage fra computeren men den spiller lavt og skratter men når jeg optager fra anlægget virker det godt.... Kan det være lydkortet???????
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2002 - 19:34 #1
Nej, jeg tror mere på, at du mangler en forstærker som mellemled. Tilslut computeren til dit anlæg. Afspil signalet til anlægget og lad din minidisk optage det derfor.
Avatar billede sejnak Nybegynder
25. februar 2002 - 19:35 #2
SEJNAK: JEG HAR OPTAGET PÅ COMPUTEREN FØR MEN NU BEGYNDER DEN AT DRILLE????? HILSEN SEJNAK
Avatar billede paaskeland.dk Nybegynder
25. februar 2002 - 20:41 #3
Det kan have noget at gøre med hvordan dine indstillinger på lydkortet er sat op. Tjek den lige en ekstra gang, fx din lineout på lydkortet eller hvor høj den er. Det kunne muligvis også, ved ikke helt, have noget at gøre med det program du af spiller dine musik i.

/Paaskeland.dk
Avatar billede karlslund Nybegynder
27. februar 2002 - 06:45 #4
Mon ikke det snarere er dit mini-jack til mini-jack kabel der har en dårlig forbindelse (manglende stel). Hvis du så sidder og bevæger mini-discen mens du tester, har du nogen gange ordentlig forbindelse, andre gange ikke, ind i mellem skrat-skrat....

Alternativt kan det være stikket bag i dit lydkort der er dårligt.
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
09. marts 2002 - 00:05 #5
Jeg vil også mene at du skal tjekke din opsætning på lydkortet.. Husk at du ikke må spille med for lav lydstyrke fra computeren. Skru derimod ned på minidisken.. (Skruer du ned for computeren, skruer du ned for lyden der går ud)

Hvis det ikke hjælper, så prøv evt, med et andet lydkort hvis du har det, eller et andet kabel...

//WeBgUy
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:17 #6
Lukker du snart spørgsmålet?