Avatar billede alabamaboy Nybegynder
25. februar 2002 - 18:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærmen på min bærbare Sony Vaio bliver ved med at slukke...

og derefter kan den ikke vækkes. Computeren som sådan er stadig tændt, men det hjælper næppe, når man ikke kan se noget. Jeg har gennemset alle de forskellige indstillinger i power options, men det hjælper ikke. Kender nogen til dette problem, og hvad kan jeg gøre? Tro mig jeg har tjekket og indstillet power options til uendelighed. Har hørt rygter om, at det er generelt for Sony skærme.
Avatar billede dgj Nybegynder
25. februar 2002 - 18:28 #1
skriv til sony support
Avatar billede sejnak Nybegynder
25. februar 2002 - 19:16 #2
En ny OVERSEJ driver til din computer kan være årsagen til at din skærm slukker den bliver simpelthen overbelastet...... Hilsen Kian fra Game Tv
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
26. februar 2002 - 01:41 #3
Det kan nu også, være når du åbner og lukker for skærmen.
En af mine venner har det samme problem med sin (targa)
Dertil skal dog siges at det ikke er noget med støm (standby og alt det der) der er bare en løs forbindelse.
Det kunne være det samme hos dig
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
27. februar 2002 - 22:56 #4
Kan jeg ikke høre.
Hvad det hele er gået op I ?