Avatar billede almegaard Nybegynder
25. februar 2002 - 17:04 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

kopiering af styresystem og opsætning melle 2 uens harddiske.

Jeg vil gerne flytte alle data fra min gamle HD på 6GB over på en ny 40GB.
Mit problem er at jeg gerne vil beholde styresystemet med den eksisterende opsætning og dermed slippe for at skulle installere det hele igen.
Jeg har overvejet at bruge norton ghost men så vidt jeg ved virker det kun hvis harddiskene er ens.
Er der nogen der har nogle forslag til hvordan det kan gøres så jeg booter fra den nye disk med de eksisterende indstillinger?
Avatar billede riversen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:07 #1
Kan ikke se hvorfor harddiskene skulle være ens...blot det er den samme pc, så skulle der ikke være problemer...

prøv norton ghost ;-)
Avatar billede foodear Praktikant
25. februar 2002 - 17:11 #2
Norton Ghost kan sagtens anvendes til formålet, husk blot på at norton formaterer drevet du kopierer til!
Avatar billede riversen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:30 #3
fandme fusk...
Avatar billede riversen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:37 #4
kan man få en forklaring?
Avatar billede janbach Nybegynder
25. februar 2002 - 17:37 #5
Det ser ikke helt stuerent ud....riversen burde have fået de point...hans svar er fundstændig korrekt!!
Avatar billede foodear Praktikant
25. februar 2002 - 17:41 #6
Ja hørt riversen du skulle have haft dem eller i det mindste skulle vi have delt?
Vil du have allesammen eller det halve?
Avatar billede riversen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:43 #7
fordi du er en stand-up guy deler vi bare ;-)
Avatar billede foodear Praktikant
25. februar 2002 - 17:44 #8
OKI
Avatar billede foodear Praktikant
25. februar 2002 - 17:46 #9
Her er de: http://www.eksperten.dk/spm/177526

Og mange tak til almegaard for pointene, fik du svar nok ellers står jeg (og riversen?) til assistance!!!!
Avatar billede riversen Nybegynder
25. februar 2002 - 17:47 #10
naturligvis!

og giver dem endda tilbage, hvis jeg har givet falsk forklaring ;-)
Avatar billede foodear Praktikant
25. februar 2002 - 17:49 #11
Ja da, vi er jo ikke smålige, vel?
Avatar billede janbach Nybegynder
25. februar 2002 - 17:58 #12
....og de levede lykkeligt til deres dages ende:)
Avatar billede foodear Praktikant
25. februar 2002 - 18:03 #13
"Grynt"
Avatar billede almegaard Nybegynder
26. februar 2002 - 09:02 #14
Hej riversen og foodear,
det var ikke for at snyde nogen af jer. Hvis i vil have 60 point mere til deling giver jeg dem gerne.
PS. første gang jeg bruger eksperten.dk. Jeg er positivt overrasket over den hurtige respons.
Avatar billede balcom Nybegynder
09. juli 2012 - 14:05 #15
Prøv at hente følgende program : (gratis) EASEUS Partition Master.