Avatar billede lundse21 Nybegynder
25. februar 2002 - 14:33 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Adsl?

Hej alle sammen!

jeg går og tænker på at købe adsl. Jeg har været inde og finde ud af at jeg skal betale lige omkring 300 kr for oprettelse. Hvad med adsl-routeren og netkort skal det købes udover? hvad koster det.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
25. februar 2002 - 14:39 #1
Routeren får du med hos langt de fleste udbydere.
Netkorttet kan du bl.a. købe i fx. Merlin til 149,-
Avatar billede maniacdog Nybegynder
25. februar 2002 - 14:40 #2
Tjek evt. www.edbpriser.dk
for at finde netkort og deres priser.
Avatar billede jadebob Nybegynder
25. februar 2002 - 14:41 #3
Køb det hos cybercity, da dy der får routeren med gratis. Og et netkort kan du få hos eksempelvis Fona for 160,-
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
25. februar 2002 - 14:41 #4
Det er en god ide at spørge der hvor du køber det, for det er forskelligt alt efter hvem der sælger det, og hvad for tilbud det er...
Et modem er altid billigere end en Router, og netkort er kun med hvis det står nævnt.
Hvis du får et modem, bliver det sat direkte på PC'en, men får du en router, så kan du sætte flere PC'er i routeren, hvis der er indbygget switch. Så undersøg det der hvor du vil købe det, men til 300 Kr, lyder det som om at det kun er et modem, og ikke andet...
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
25. februar 2002 - 14:44 #5
Hvis du bor i Fredericia eller omegn... (Trekantsområdet)
er du velkommen til at ringe, hvis du skulle få brug for hjælp.
-=Lynx-DLK Data & IT=-
Tlf: 51249720